"C4I" با رعایت قواعد خاص مسیر پیشروی دشمن را سد کرده و پاسخی مقتدرانه به تهدید می‌دهد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::نشست خبری هشتمین همایش C4I (فرماندهی، مدیریت و کنترل شرایط بحرانی)، صبح امروز در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد.

به گزارش   پایگاه مردمی ارتش به نقل از  دفاع پرس، نشست خبری هشتمین همایش C4I (فرماندهی، مدیریت و کنترل شرایط بحرانی)، صبح امروز با حضور امیر سرتیپ دوم خلبان محمد بخشنده فرمانده دانشگاه هوایی شهید ستاری در این دانشگاه برگزار شد.

سرهنگ نجاتی دبیر این همایش، شعار همایش را "فرماندهی و کنترل؛ راهبرد اقتدار ملی" عنوان و تصریح کرد: C4I به دنبال کاهش خسارات در ساعات اولیه بحران است که با رعایت قواعد خاص خود، جلوی پیشروی‌های دشمن را گرفته و در حوزه آفندی با استفاده از سامانه فرماندهی و کنترل، پاسخی مناسب و مقتدرانه به تهدید می‌دهد.

وی مبانی پایه و بنیادی فرماندهی و کنترل، توسعه زیرساخت‌های فرماندهی و کنترل، توسعه علوم و فناوری در عرصه فرماندهی و کنترل، و کارکرد فرماندهی و کنترل در اقتدار ملی را ازجمله محورهای همایش C4I برشمرد.

دبیر هشتمین همایش C4I در ادامه گفت: فرماندهی و کنترل، تنها مختص به مسائل نظامی نیست؛ در واقع فرماندهی یک نوع مدیریت ویژه در گستره وسیع، با قدرت خطرپذیری است؛ که 2 عامل بحران و تصمیم‌سازی سریع در آن اهمیت ویژه دارد.


نجاتی بیان کرد: هشتمین همایش فرماندهی، مدیریت و کنترل شرایط بحرانی (C4I) از تاریخ 24 تا 26 آذرماه برگزار خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا