کارکنان ارتش، پیشتاز در کسب موفقیت های قرآنی در نیروهای مسلح هستند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم،گفت: کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، موفقیت های قرآنی فراوانی را در سطح نیروهای مسلح و ارتش های کشور های اسلامی به دست آورده اند و در این زمینه پیشتاز هستند.

وی که در حاشیه برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه ارتش و سیزدهمین دوره رقابت های قرآنی دانشجویان دانشگاه های افسری آجا با خبرنگاران سخن می گفت، افزود: اگر بخواهیم مصادیقی در زمینه پیشتازی فعالیت های قرآنی و معنوی در ارتش جمهوری اسلامی ایران ذکر کنیم می توانیم به اعتکاف بیش از 10 هزار نفر از کارکنان ارتش در ماه رجب و مقام های کسب شده توسط کارکنان ارتش در مسابقات قرآن کریم نیروهای  مسلح اشاره کنیم.

نماینده ولی فقیه در ارتش در ادامه به نمازهای جماعت برگزار شده در سطح یکان های ارتش در سه وعده نماز صبح، ظهر و عصر و مغرب و عشا اشاره کرد و گفت: برگزاری این سطح از نماز جماعت در سطح نیروهای مسلح کم نظیر است.

 

حجت الاسلام آل هاشم به نقش معنویت و قرآن در دوران دفاع مقدس و موفقیت های به دست آمده توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره کرد و گفت: ما به وضوح در دوران دفاع مقدس می دیدیم یکان هایی از ارتش که سطح معنویت در آنها بالاتر بود در عملیات هایی که علیه دشمن بعثی انجام می دادند، موفق تر بودند.

 

وی در پایان سخنانش، حاکمیت قرآن و فعالیت های قرآنی و معنوی را رسوخ یافته در دل و قلب کارکنان ارتش و خانواده های آنها دانست و گفت: اینچنین ارتشی در هر عرصه ای که وارد شود موفق و پیروز خواهد بود.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا