شهدای خبرنگار در راه انعکاس اقتدار جمهوری اسلامی ایران نقش‌آفرینی کردند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: شهدای خبرنگار به قصد انعکاس خبرهای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران عازم محل ماموریت شدند، ولی به ناگه خودشان تبدیل به خبر اول کشور گردیدند.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  باشگاه خبرنگاران؛ حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسنی جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهدای رسانه که در قطعه ۵۰ بهشت زهرا برگزار شد، اظهار داشت: شهدای خبرنگار به قصد انعکاس خبرهای اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران عازم محل ماموریت شدند، ولی به ناگه خودشان تبدیل به خبر اول کشور گردیدند. 

وی ادامه داد: خیلی برای ملت دردناک بود که آن روزی که شنیدند جمعی از عزیزان از دست رفتند و همه ما می‌دانیم که شهادت نصیب هرکسی نمی‌شود و این عزیزان چون لایق شهادت بودند، انتخاب شدند و به یاد می‌مانند. 
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با برشمردن خصوصیات شهید و ذکر حدیثی از پیامبر اکرم (ص) تاکید کرد: شهدا، راه و هدفشان زنده است و زنده کسی است که راهش بماند و رهروان شهادت غیرقابل فراموشی هستند. 
حجت الاسلام و المسلمین حسنی افزود: امسال نهمین سالگرد شهادت این بهترین‌ها را برگزار می‌کنیم و این‌ها برای انعکاس اقتدار جمهوری اسلامی نقش آفرینی کردند و یاد و راه‌شان زنده است و همه افرادی که از اصحاب رسانه، خبرگزاری‌ها، مطبوعات و همه و همه در عرصه رساندن پیام اقتدار نظامی نظام جمهوری اسلامی جان شیرین خود را هدیه کردند، گرچه به ظاهر تلخ بود ولی برکات بسیار زیادی داشت و رسانا‌ترین رسانه خون شهیدان بوده و اقتدار نظامی توسط این عزیزان به کمک خونشان منتقل شد. 
وی گفت: فرض بر این است که ممکن است خطرپذیری‌ها از سایر اصحاب رسانه پس از شهادت آن عزیزان کمتر شده باشد، اما دیدیم بعد از شهادت این عزیزان اصحاب رسانه‌ها در همه زمینه‌ها به خوبی نقش آفرینی کردند و امکان ندارد پرچمی از امت حزب الله بر زمین بیفتد و بر روی زمین باقی بماند. 
جانشین سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به نقش رسانه‌ها در انعکاس اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: از تمام عزیزانی که به خاطر موقعیت‌شناسی و غیرت دینی در این زمینه گام برداشتند باید تشکر کرد و پیام این عزیزان شهادت، شهامت، شجاعت به همراه صلابت بود که در این حادثه آمیختگی خون اصحاب رسانه با خون جمعی از پرسنل فرهنگی و رسانه‌ای ارتش پیوند قلبی خورده و ما از همه رسانه‌ها سپاسگزاریم. 
حجت الاسلام و المسلمین حسنی با اشاره به زنده ماندن یاد این شهدا تصریح کرد: این اقتدار و امنیت رایگان بدست نیامده و خون شهدا و این عزیزان (اصحاب رسانه) پای درخت انقلاب ریخته شده است.  
وی در پایان خاطرنشان کرد: شهدای رسانه از نظر ملی به همه ملت متعلق هستند و ما همه در برابر این‌ها احساس دین می‌کنیم و این‌ها شهدای ملی بوده و یادشان جاودانه باقی خواهد ماند.  
 
انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا