رصد ‌مداوم تهدیدات دشمنان / آمادگی برخورد در صورت کوچک‌ترین تجاوز /‌‌ توانایی نیروهای مسلح ایران بال

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::جانشین فرمانده کل ارتش با تاکید بر اینکه باید همواره نسبت به تهدیدات دشمن جلوتر حرکت کرد، گفت: ما همواره نگاه به مسائل روز داریم و آن‌ را دقیق مورد بررسی قرار می‌دهیم و آماده دفاع در برابر تهدیدات دشمن هستیم

 

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرگزاری فارس از نوشهر، امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی صبح امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های علمی دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره جهاد علمی گفت: یک تیم نخبه برای تهیه سند علمی ارتش تشکیل و در نهایت راهبردها  مشخص شده است.

وی با اشاره به اینکه با نگاه به آینده، رشد فزاینده علم و دانش و تجربه اقدام به تهیه این سند علمی شده است، افزود: ابلاغ این سند به دستگاه‌ها اعلام شد و امیدواریم طی یک برنامه پنج‌ساله جهش علمی بالایی در این زمینه رخ دهد.

موسوی توانایی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران را در تمامی رده‌ها بسیار بالا عنوان کرد و بیان داشت: ارتش آمادگی لازم را دارد و هر زمان مسئولان سیاسی کمک بخواهند در سریع‌ترین زمان آماده خدمت هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید همواره نسبت به تهدیدات دشمن جلوتر حرکت کرد، اظهار داشت: ما همواره نگاه به مسائل روز داریم و آن‌را دقیق مورد بررسی قرار می‌دهیم و آماده دفاع در برابر تهدیدات دشمن هستیم.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین خاطرنشان کرد: اگر امروز مسئولان سیاسی محکم صحبت می‌کنند به این دلیل است که در جریان توانایی‌ها و اقتدار بسیار بالای نیروهای مسلح قرار دارند.

وی با بیان اینکه امروز ما رو به صعود هستیم و با ایمان، عزم راسخ و خلوص نیت به نقطه اوج می‌رسیم، گفت: فداکاری برای نیروهای مسلح یک ویژگی بارز است و شرط داشتن ارتش مقتدر هم ایمان و تعهد است.

موسوی با اشاره به اینکه دشمنان زیادی داریم که همواره در حال پایش ما هستند و بنابراین باید همیشه هوشیار بود و لحظه‌ای غفلت نکرد، افزود: دشمن ما مکار، پیمان‌شکن و ناجوانمرد است و کوچک‌ترین شک و تردیدی در این باره نیست و بنابراین دشمن به هیچ‌وجه به ما رحم نمی‌کند.

   همچنین با حضور امیر سرتیپ عبدالرحیم موسوی جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با اهدای جوایز و لوح از کارکنان نمونه این دانشگاه تجلیل شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا