جودوکاران ارتش بر سکوی قهرمانی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::مسابقات جودوی قهرمانی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به میزبانی نیروی انتظامی در سازمان نظام وظیفه عمومی برگزار شد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  باشگاه خبرنگاران  ، مسابقات جودوی قهرمانی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به میزبانی نیروی انتظامی در سازمان نظام وظیفه عمومی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات 12 تیم از یگان‌های مختلف ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع شرکت داشتند که در پایان تیم ارتش الف با کسب 5 مدال طلا موفق شد تا سکوی نخست را از آن خود کند و تیم‌های ناجا الف و ارتش ج به ترتیب بر سکوی دوم و سوم ایستادند.

سرهنگ ماسوری رئیس هیئت جودوی ارتش در این‌باره گفت: هیئت جودوی ارتش با برنامه‌ریزی دقیق و سرمایه‌گذاری بلندمدت به روی کارکنان آجا توانسته تا در سال‌های اخیر همواره قهرمان مسابقات جودو در سطح نیروهای مسلح باشد.  

وی افزود: این هیئت با جذب ورزشکاران ملی‌پوش از تیم‌های امید و جوانان در قالب خدمت وظیفه عمومی، بستر مناسبی برای تمرینات مستمر آن‌ها تحت نظر مربیان مجرب فراهم کرده تا در طول دوران خدمت سربازی نیز بر سطح آمادگی آن‌ها افزوده شود و در رقابت‌های بین‌المللی برای کشورمان افتخار آفرین باشند.

رئیس هیئت جودوی ارتش در پایان با اشاره به کسب عناوین مختلف قهرمانی توسط تیم جودوی ارتش خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما ایجاد انگیزه و پرورش تفکر ورزش در بین سایر کارکنان آجا است تا از این طریق آمادگی جسمانی و رزمی یگان‌های تابعه ارتقاء یابد.

انتهای پیام/

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا