امروز اگر کشور ما به عنوان یک قدرت در دنیا شناخته می شود به برکت خون شهدای ما است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده شهدا در کرمانشاه گفت: امروز اگر کشور ما به عنوان یک قدرت در دنیا شناخته می شود به برکت خون شهدای ما است.

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از   خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده شهدا در کرمانشاه گفت: امروز اگر کشور ما به عنوان یک قدرت در دنیا شناخته می شود به برکت خون شهدای ما است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در سفری که به منطقه غرب کشور داشت، به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولین استان کرمانشاه در دیدار با خانواده شهید خانی آباد گفت: در فرهنگ دینی ما شهادت از یک جایگاه ویژه برخوردار است و آنقدر این جایگاه در پیشگاه خداوند محترم است که خداوند می فرماید: آنهایی که در راه حق کشته می شوند و از دنیا می روند نباید به آنها مرده بگویید بلکه آنهایی که در راه خدا مجاهدت و تلاش می کنند و در این راه به فیض عظمای شهادت می رسند، زنده هستند نزد خداوند روزی دارند .

 

سرتیپ پوردستان در تشریح چرایی مرتبه عالی شهدا در اسلام گفت: شهید با شهادتش خون تازه ای را در رگ های اجتماع تزریق می کند. خونی که با خودش شادی، نشاط، انرژی و شادابی را به اجتماع هدیه می کند و اجتماع را به حرکت در می آورد.

 

وی در ادامه با بیان این که شهدای عزیز ما درس گرفته از مکتب ابا عبدلله (ع)هستند، افزود: امروز اگر کشور ما به عنوان یک ابر قدرت در دنیا شناخته می شود به برکت خون شهدای ما است و ان شاءالله خداوند ما را قدردان خون پاک شهدا قرار بدهد.

 

پایان پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا