ارگان‌های دریایی توسعه دریامحور را در دستور کار قرار دهند

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ارگان‌های دریایی باید توسعه دریامحور را به طور جدی در دستور کار قرار دهند گفت:ایران با وجود سابقه کهن در دریا به خاطر سیاست‌های استعماری در این حوزه عقب مانده و باید این عقب‌ماندگی را جبران کنیم.

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری تسنیم به بندرعباس، امیردریادار حبیب‌الله سیاری در شانزدهمین همایش صنایع دریایی اظهار کرد: حضور در دریا افزایش توان و قدرت‌افکنی و تغییر در ژئوپلتیک دنیا را به همراه دارد، از این رو ایران باید با تحقق این ایده‌ها توطئه‌های استکبار را ناکام کند.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص توسعه و عمران سواحل بویژه سواحل مکران گفت: توسعه وقتی به وجود می‌آید که امنیت در سواحل و دریا برقرار شود. 

 

سیاری با تاکید بر اینکه برقراری اقتدار دریایی وظیفه نیروهای مسلح کشور است، تصریح کرد: به همه ارگان‌های دریایی کشور این اطمینان را می‌دهیم که امنیت دریایی را در سواحل کشور برقرار می‌کنیم.

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه ارگان‌های دریایی نیز باید توسعه دریامحور را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهند گفت: ایران با وجود سابقه کهن در دریا به خاطر سیاست‌های استعماری در این حوزه عقب مانده است و باید این عقب‌ماندگی را جبران کنیم.

 

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا