برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن ارتش

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::مدیر امور قرآن، عترت و نماز ارتش از برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کارکنان پایور و وظیفه ارتش جمهوری اسلامی ایران و سیزدهمین دوره رقابت های قرآنی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش طی روزهای سیزدهم تا شانزدهم آذر ماه سال جاری خبرداد.

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین محمدی پیام، مدیر امور قرآن، عترت و نماز ارتش در این باره گفت: در این دوره از مسابقات، کارکنان پایور و وظیفه در 10 رشته قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، مفاهیم سطح یک و دو، حفظ پنج جزء،10 جزء، 15جزء، 20 جزء، حفظ کل قرآن و اذان  با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

این مسابقات با حضور بیش از 300 نفر از منتخبین قرآنی نیروهای زمینی، هوایی، دریایی، قرارگاه پدافند هوایی و ستاد آجا برگزار خواهد شد.

افراد منتخب به دنبال موفقیت در دوره های منطقه ای، مقدماتی و نهایی در قالب 215 نفر از کارکنان پایور و وظیفه و 120 نفر در مقطع دانشجویان خواهر و برادر از دانشگاه های افسری امام علی(ع) نیروی زمینی، شهید ستاری نیروی هوایی، امام خمینی(ه) نیروی دریایی، خاتم الانبیا(ص) قرارگاه پدافند هوایی و دانشکده های علوم پزشکی، فارابی و پرستاری در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا