جنگ نرم دشمن کیفیت نیروی انسانی ما را نشانه گرفته است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس ستاد مشترک ارتش گفت: دشمن می‌خواهد با جنگ نرم، به کیفیت نیروی انسانی ما ضربه بزند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرنگار دفاع پرس، امیر سرتیپ محمدحسین دادرس معاون هماهنگ‌کننده آجا و رئیس ستاد مشترک ارتش صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه معاونین فرهنگی قدیم و جدید ارتش با اشاره به حنگ نرم دشمنان علیه ملت ایران اظهار داشت: دشمن می‌خواهد با جنگ نرم، به کیفیت نیروی انسانی ما ضربه بزند.

وی افزود: نیروی انسانی کارآمد و با کیفیت می‌تواند پایه‌های پیشرفت را در عرصه‌های گوناگون فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی فراهم کند.

رئیس ستاد مشترک ارتش ادامه داد: اینکه امروز دشمن می‌خواهد با جنگ نرم و با مطالعه رفتار انسان‌ها و به‌کارگیریشیوه‌های نوین کنترل و هدایت رفتار افراد دیگر کشورها را تحت تأثیر خود قرار دهد به خاطر شناسایی کیفیت نیروی انسانی است.

امیر دادرس تصریح کرد: جنگ‌های سختی که امروز در سطح منطقه اتفاق می‌افتد، در واقع یکی از ابزارهای جنگ نرم است.

وی ادامه داد: دشمن امروز از طریق ماهواره و اینترنت، مشروعیت و هویت ما را هدف قرار داده است.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با بیان اینکه امروز جنگ سخت، جنگ اول نیست و جنگ نرم جای آن را گرفته است، افزود: اگر در سطح منطقه جنگ‌هایی وجود دارد، در واقع اینها ابزار جنگ نرم هستند که در پی تاثیرگذاری در میان موج آزادی‌خواهی ملت‌های مسلمان برای مقابله با بیداری اسلامی ایجاد شده اند.

امیر دادرس با اشاره به قدرت جنگ نرم در تخریب نهادهای اجتماعی تصریح کرد: دشمن با اقدامات خود تلاش می‌کند هویت و مشروعیتی برای نظام جمهوری اسلامی در فضای مجازی باقی نماند و اگر در این رابطه هوشمندانه عمل نکنیم نسل جدید صدمه خواهد دید.

وی در پایان با تقدیر از خدمات حجت‌الاسلام واحدی در سمت معاونت فرهنگی و روابط عمومی ارتش اظهار داشت: حجت‌الاسلام واحدی که دارای فهم فرهنگی بوده و تهدیدات روز دشمن را بخوبی می‌شناسد، برای مقابله با انواع تهدیدات، تمهیدات لازم را اتخاذ می‌کرد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا