تاکید فرمانده کل ارتش بر توسعه سواحل مکران

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::سرلشکر صالحی در دیدار با کارکنان و خانواده‌های کوی سازمانی منطقه سوم نیروی دریایی ارتش بر توسعه سواحل مکران تاکید کرد.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از دفاع پرس، سرلشکر صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی که در آستانه هفتم آذر روز نیروی دریایی به منطقه سوم نداجا سفر کرده بود در حاشیه افتتاح مجتمع بزرگ آموزشی و فرهنگی ولایت با کارکنان و خانواده‌های منطقه سوم نیروی دریایی نبوت دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن تاکید بر توسعه سواحل مکران با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری در توجه به توسعه و عمران و اقتدار دریایی سواحل جنوب شرق کشور گفت: اقدامات مهمی توسط نیروی دریایی در این سواحل صورت گرفته است.

سرلشکر صالحی با اشاره به ساخت مجتمع بزرگ ولایت در منطقه، افزود: ایجاد فضاهای آموزشی و ورزشی به منظور ارائه خدمات به مردم منطقه از اولویت‌های نیروی دریایی ارتش است.

دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز در ابتدای این دیدار در خصوص مجتمع ولایت گفت: این مجتمع آموزشی و ورزشی که بزرگترین مجتمع در سطح یگان‌های نیروی دریایی است در زمینی به مساحت ۷ هزار و پانصد متر ساخته شده است.

امیر سیاری افزود: این مجتمع دارای ۳۸ باب سالن آموزشی و ورزشی شامل سالن تیراندازی، فوتسال، والیبال، استخر و کلاس های آموزشی و تئوری ویژه تربیت نیروی انسانی است که برای ساخت آن هفتاد میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: از این مجتمع علاوه بر کارکنان نیروی دریایی، مردم بندر کنارک هم می توانند از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا