ایفای نقش نیروی هوایی ارتش در رزمایش دریایی ولایت 93

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به مشارکت این نیرو در رزمایش ولایت 93 گفت: وظیفه نهاجا پشتیبانی از نیروهای سطحی و زمینی است، و قطعا در این رزمایش نیروی هوایی نقش خود را ایفا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  دفاع پرس، امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش، در حاشیه مراسم بزرگداشت مادر شهید سرلشکر بابایی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال دفاع پرس اظهار داشت: وظیفه نیروی هوایی پشتیبانی از نیروهای سطحی و زمینی است و قطعا در رزمایشی که در پایان این ماه برگزار می‌شود نیروی هوایی نقش خود را ایفا خواهد کرد.

وی در ادامه با اشاره به خصوصیات شهید عباس بابایی گفت: این شهید انسانی ولایت‌مدار، مؤمن و متعهد، و در تمام مراحل زندگی به دنبال جلب رضایت الهی بود.

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا افزود: شهید بابایی افسری شجاع، دلاور و با تدبیر بود و در دوران دفاع مقدس نقشی بسیار برجسته داشت.

نصیرزاده همچنین به نقش تربیتی مرحومه "فاطمه خوئینی" مادر شهید بابایی اشاره و تصریح کرد: این شهید والامقام پرورش‌یافته مکتب شهادت بود و در نهایت هم اوج گرفت و به آسمان‌ها پرواز کرد؛ مسلّما چنین شخصیتی در دامان مادری بزرگوار و برجسته پرورش یافته بود.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا