قاره آفریقا را به‌زودی دور خواهیم زد/ الحاق ناوشکن سهند تا سال 95/ ایران برترین قدرت موشکی سواحل مکر

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوشکن سهند تا سال 95 الحاق می‌شود و ناوشکن دماوند آماده الحاق است.
 

به گزارش خبرنگارپایگاه مردمی ارتش به نقل از  دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و کارکنان نیروی دریایی ارتش که در سالن دریای نور برگزار شد، اظهار داشت: همه دستاوردهای امروز نیروی دریایی مرهون خون شهدا، ایثارگری جانبازان و زحمات شما پیشکسوتان عزیز است.

وی با بیان اینکه امروز نیروی دریایی برترین قدرت موشکی در سواحل مکران است، افزود: موشک‌هایی با  با برد بسیار خوبی در کلاس‌های مختلف در دست داریم که می‌توانند هر تهدیدی را بی اثر کنند.

امیر سیاری با اشاره به توانمندی‌های این نیرو در عرصه ساخت ناوشکن در کلاس‌های مختلف گفت: ناوشکن دماوند آماده الحاق است و ناوشکن سهند تا سال 95 الحاق می‌شود.
 
وی با اشاره به این که ناوهای موشکی ما فراتر از ناوچه هستند، تصریح کرد: ناوهای کلاس پیکان که در دریای عمان و شمال اقیانوس هند ماموریت انجام می‌دهند در حد ناو هستند و توانایی‌ها و پتانسیل‌های بالایی در اجرای عملیات‌های مختلف دارند.
 
دریادار سیاری در ادامه عنوان کرد: زیردریایی کلاس "غدیر" با همت متخصصین بومی ساخته شده و ان‌شاءالله به‌زودی زیردریایی کلاس "فاتح" را در دستور کار داریم.
 
وی تأکید کرد: امروز نیروی دریایی با حضور در اقصی‌نقاط دنیا اقتدار دریایی خود را به جهانیان اثبات کرده و در مناطقی چون خلیج عدن، تنگه باب‌المندب، دریای چین تا ورودی تنگه جبل‌الطارق حضور می‌یابد.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا