درباره جنگ تحمیلی منصفانه و در عین حال مستدل سخن بگوییم
 
حجت‌الاسلام آل‌هاشم:
درباره جنگ تحمیلی منصفانه و در عین حال مستدل سخن بگوییم

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: مهمترین موضوع که باید مورد توجه ما قرار بگیرد این است که درباره جنگ تحمیلی منصفانه و در عین حال مستدل سخن بگوییم، این توصیه قرآن است که بیان خود را محکم و بدون شک و تردید بیان کنید.

خبرگزاری فارس: درباره جنگ تحمیلی منصفانه و در عین حال مستدل سخن بگوییم

به گزارش خبرگزاری فارس ، حجت الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم هم اندیشی پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش با گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد، تاکید کرد: تبلیغ دفاع مقدس وظیفه همه ما است. امروز بعد از سه دهه از انقلاب اسلامی همه اذعان دارند که ما به این فرهنگ نیاز داریم چرا که انجام کارهای بزرگ در کشور تنها با فرهنگ دوران دفاع مقدس ممکن است.

وی با تاکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس همانند دژی تسخیر ناپذیر است، با اشاره به برخی دیدگاه های مطرح شده در جلسه، گفت: مهمترین وظیفه پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش، تبیین نقش این نیرو در سالهای ابتدایی جنگ تحمیلی است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: درشرایطی که سازمان ارتش به دلیل وقوع انقلاب انسجام خود را از دست داده بود، اما ارتش در همان وضعیت هم  عراق را در ابتدای حمله به ایران زمین گیر کرد و اگر شجاعت کارکنان ارتش نبود، ما وضعیت بدتری در آن سالها داشتیم.

آل هاشم در این زمینه به چند نکته اشاره و خاطرنشان کرد: مهمترین موضوع که باید مورد توجه ما قرار بگیرد این است که درباره جنگ تحمیلی منصفانه و در عین حال مستدل سخن بگوییم. این توصیه قرآن است که بیان خود را محکم و بدون شک و تردید بیان کنید.

بیان ساده مسایل جنگ تحمیلی برای عموم مردم آخرین نکته ای بود که رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بدان تاکید کرد و افزود: بیان واقعیت های جنگ تحمیلی باید به صورت تبینی باشد تا نسل جدید هم با آن همراه شود.

در پایان این نشست از امیر معتمدیان فرمانده قرارگاه پشتیبانی ستاد ارتش و امیر توانایی فرمانده مهندسی ستاد ارتش به جهت حسن همکاری با سازمان عقیدتی سیاسی با اهداء لوح تقدیر شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا