پشتیبانی سامانه‌های پدافند هوایی از ناوگان نداجا در رزمایش ولایت 93

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش گفت: این قرارگاه مانند سایر رزمایش‌ها در رزمایش ولایت 93 شرکت و از ناوگان نیروی دریایی پشتیبانی خواهد کرد.

 

به گزارشپایگاه مردمی ارتش  به نقل از  دفاع پرس  ، امیر سرتیپ دوم «شاهرخ شهرام» معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی در مراسم صبحگاه مشترک این قرارگاه ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت امام حسین(ع)، گفت: احترام به شهدا به‌ویژه شهدای گمنام دِینی است بر گردن همه ما، و خدا را شاکریم که قرارگاه پدافند هوایی از فیض وجود دو تن از شهدای دوران دفاع مقدس بهره‌مند است و قطعا وجود این دو شهید گرانقدر برکات خاصه نصیب قرارگاه پدافند هوایی خواهد کرد.

معاون اجرایی قرارگاه پدافند هوایی در ادامه اظهار داشت: با فرمان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) پنجم آذر ماه روز بسیج مستضعفین نام گرفت و منشأ خیر و برکات و افتخارآفرینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شد و ما افتخار می‌کنیم که با تفکر و عمل بسیجی به گونه‌ای اقدام کردیم که مولا و مقتدایمان پدافندیان را "بسیجیان ارتش" نامیدند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری رزمایش نیروی دریایی ارتش که در پایان آذر ماه انجام می‌شود، افزود: قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) همچنان مانند سایر رزمایش‌ها در رزمایش ولایت 93 شرکت و از ناوگان نیروی دریایی پشتیبانی خواهد کرد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا