نماز را در بیت‌المقدس اقامه می‌کنیم/ بسیج حقیقتی شبیه افسانه‌ها/ ماجرای شهید بسیجی اهل سنت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آخرین بسیجی شهید یک فرد اهل سنت بوده که "محمد دورزاده" نام داشت و وی در منطقه صفر مرزی زمانی که 600 کیلوگرم مواد منفجره را منفجر کردند، این فرد برای حفظ پایگاه خود تا آخرین لحظه مقابل تروریست‌ها جنگید و مقاومت کرد.

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از  باشگاه خبرنگاران، سردار "محمدرضا نقدی" رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نخستین جشنواره مالک اشتر که صبح امروز در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: در نگاه بعضی افراد سخنان بزرگان ما درباره بسیج اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد که نگاه این افراد به صراحت مردود است.
 
وی با اشاره به یکی از سخنان امام خمینی(ره) تصریح کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی فرموده‌اند که بسیج مدرسه عشق است و ما امروز این مهم را به صورت ملموس حس می‌کنیم زیرا امروز بسیجیان همیشه با عشق پارکاب ولایت و دفاع از کشور خود هستند و بدون هیچ چشم‌داشتی برای پیشبرد اهداف انقلاب، خود را وقف مسجد و محله کرده‌اند.   
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که 507 گردان بیت‌المقدس و 500 گردان امام حسین(ع) و امام علی(ع) همه بسیجی هستند ادامه داد: اکنون سرگروه‌های صالحان با بیش از 250 هزار حلقه بدون دریافت هیچ امتیازی و بدون هیچ چشم‌داشتی خود را وقف تربیت و آموزش جوانان این کشور کرده‌اند.
 
سردار نقدی ادامه داد: صدها گروه جهادی در همه ایام سال در نقاط صعب‌العبور کشور مشغول خدمت‌رسانی به مناطق محروم هستند و نه‌ تنها امتیازی دریافت نمی‌کنند بلکه از خود نیز در راه پیشبرد اهداف خرج می‌کنند که همه این‌ها بیان کننده و نشان‌دهنده آن بوده که بسیج مدرسه عشق است.   
 
وی در ادامه سخنانش به جمله‌ای منتسب به مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: فرمانده معظم کل قوا فرمودند بسیج حقیقتی شبیه افسانه‌هاست که ما شاهد آن نیز هستیم.
 
سردار نقدی ادامه داد: وقتی می‌بینیم می‌خواهند در مسجدی در چابهار عملیات بمب‌گذاری انجام دهند و فردی با انداختن خود روی آن تروریست مانع از این اقدام خرابکاری شده و خود او شهید می‌شود، نشان از حقیقت بسیج دارد که شبیه افسانه‌ها است.   
 
وی افزود: آخرین بسیجی شهید یک فرد اهل سنت بوده که "محمد دورزاده" نام داشت و وی در منطقه صفر مرزی زمانی که 600 کیلوگرم مواد منفجره را منفجر کردند، این فرد برای حفظ پایگاه خود تا آخرین لحظه مقابل تروریست‌ها جنگید و مقاومت کرد.   
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: به امید خدا روزی برای زیارت به کربلا می‌رویم و سپس به امامت امام‌مان نماز را در بیت‌المقدس اقامه می‌کنیم.   

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا