قاطعیت امام(ره) و تدابیر مقام معظم رهبری سوسنگرد را آزاد کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: قاطعیت امام، تدابیر مقام معظم رهبری وحدت و همدلی نیروهای مسلح موجب آزادسازی سوسنگرد شد.

به گزارشپایگاه مردمی ارتش  به نقل از دفاع پرس، حجت‌الاسلام و المسلمین سید «محمدعلی آل هاشم» نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حاشیه مراسم اختتامیه سومین همایش تحلیل سلسله عملیات‌های غرب خوزستان با محوریت عملیات آزادسازی سوسنگرد اظهار داشت: یکی از ارکان اساسی که باعث آزادسازی سوسنگرد در سال نخست جنگ شد پیام صریح امام راحل مبنی براینکه «سوسنگرد باید تا فردا آزاد شود» بود.

وی همچنین گفت: امام راحل(ره) دو مرحله به صورت قاطع اعلام فرمودند که باید حصر شکسته شود که یکی در رابطه با آبادان بود و دیگری در رابطه با سوسنگرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: پیام های امام راحل در دوران جنگ و عملیات های مقتدرانه ای که در پی آن انجام شد؛ نشان از نقش مهم امام(ره) در هشت سال دفاع مقدس بود.

حجت الاسلام آل هاشم به نقش مقام معظم رهبری در آزادسازی سوسنگرد اشاره کرد و افزود: اگر گزارش های صحیح و صریح ایشان به امام خمینی(ره) و تدابیر مهم معظم له نبود، معلوم نبود که سرنوشت خوزستان و تکلیف جنگ چه می شد.

وی در ادامه ولایتمداری نیروهای مسلح را یکی دیگر از مولفه های پیروزی دانست و اظهارداشت: نیروهای مسلح در آن مقطع زمانی علی رغم دستور بنی صدر به فرمان امام(ره) و رهبر خود توجه کردند و برای آزادسازی سوسنگرد حماسه آفریدند.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا