وحدت نیروهای مسلح سوسنگرد را آزاد کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

پایگاه مردمی ارتش ::رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی گفت: وحدت نیروهای مسلح همچون ارتش، سپاه، ژاندارمری و جهاد سازندگی باعث آزاد سازی سوسنگرد شد

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم در حاشیه مراسم اختتامیه سومین همایش هم اندیشی و تحلیل سلسله عملیات غرب خوزستان با محوریت عملیات آزادسازی سوسنگرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از ارکان اساسی که باعث آزادسازی سوسنگرد در سال نخست جنگ شد پیام صریح امام راحل مبنی براینکه 'سوسنگرد باید تا فردا آزاد شود' بود.


وی در رابطه با این عملیات به نکاتی پرداخت و اظهار داشت: امام راحل (ره) دو مرحله به صورت قاطع اعلام فرمودند که باید حصر شکسته شود که یکی در رابطه با آبادان بود و دیگری در رابطه با سوسنگرد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: پیام های امام راحل در دوران جنگ و عملیات مقتدرانه ای که در پی آن انجام شد نشان از نقش مهم امام در 8 سال دفاع مقدس بود.

آل هاشم به نقش مقام معظم رهبری در آزادسازی سوسنگرد اشاره کرد و اظهارداشت: اگر گزارش های صحیح و صریح ایشان به امام خمینی (ره) و اقدامات مهم مقام معظم رهبری نبود معلوم نبود که تکلیف جنگ و خوزستان چه می شد.

وی ولایتمداری نیروهای مسلح را یکی دیگر از مولفه های پیروزی دانست و اظهارداشت: نیروهای مسلح در آن مقطع زمانی علی رغم دستور بنی صدر به فرمان امام و رهبر خود توجه کردند و برای آزاد سازی سوسنگرد شتافتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا