آمادگی نیروهای مسلح گزینه‌های روی میز دشمنان را بی اثر کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: قدرت نظامی و آمادگی نظامی نیروهای مسلح ایران اسلامی، گزینه های روز میز دشمنان را بی اثر کرد.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش   به نقل از   دفاع پرس   ، امیر سرتیپ خلبان "حسن شاه‌صفی" فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی درآیین معارفه فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان اظهار کرد: دولت آمریکا فهمیده است که به‌طور مستقیم نمی‌تواند به مسلمانان ضربه وارد کند؛ به همین منظور جنگ نیابتی را ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه جنگ نظامی در هندسه مدیریتی کشور نقش اساسی دارد، اضافه کرد: نبود یک امام، پیشوا و رهبر مقتدر برای هدایت انقلاب‌های منطقه، منجر به استحاله انقلاب‌های کنونی شده است.

سرتیپ شاه‌صفی گفت: دشمنان قصد درگیر کردن ایران در مناقشات منطقه را داشتند و در این میان برخی از داخل کشور نیز دنبال این امر بودند؛ ولی تدابیرعالمانه رهبری فرزانه انقلاب و آگاهی ایشان از ترفندهای دشمن این دسیسه را ناکام گذاشت.

وی جنگ نرم را بزرگترین برنامه و تهدید دشمن دانست و افزود: جنگ نرم تنها خطری است که کشور را تهدید می‌کند و دشمن با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف و ورود به درونِ خانه‌ها به دنبال ضربه زدن از درون است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: دشمن به این موضوع اعتقاد دارد که با جنگ نظامی نمی‌توان یک متر از خاک کشور ایران را گرفت؛ به همین منظور متوسل به جنگ نرم شده است.

وی با بیان اینکه هر چیزی که به‌صورت رایگان ازسوی دشمن عرضه شود به‌طور حتم مضر است، خاطرنشان کرد: پیشتر نیز برای معتاد کردن جوانان مواد افیونی را با ارزان‌ترین قیمت عرضه می‌کردند.

وی تاکید کرد: مضرات شبکه‌های اجتماعی چندین برابر بیشتر از مزایای آن است و باید نسبت به این مسایل هوشیارانه عمل کرد.

امیر شاه‌صفی گفت: پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان مرکز ثقل پایگاه‌های هوایی غرب کشور است؛ به همین علت ماموریت‌های ویژه به‌دست تیزپروازان نیروی هوایی در این خطه از میهن اسلامی انجام می‌شود.

وی یادآور شد: دشمن در دو مقطع برنامه‌هایی برای اجلاس سران جنبش عدم تعهد داشت، که در زمان جنگ دنبال برگزار کردن این اجلاس در عراق بود، اما با رشادت شهید خلبان عباس دوران در ناامن کردن خاک عراق مکان آن تغییر کرد.

فرمانده نهاجا افزود: همچنین دشمن دنبال برگزار نشدن جنبش سران عدم تعهد در ایران اسلامی بود که این برنامه به بهترین شکل ممکن با همکاری و هماهنگی نهادهای مسئول برگزار شد.

در این آیین که با حضور امام جمعه همدان، معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان، اعضای شورای تامین و جمعی از فرماندهان نظامی برگزار شد از زحمات سه ساله امیر سرتیپ دوم خلبان منصور ونک قدردانی و امیر سرتیپ دوم خلبان رحمان افسری به‌عنوان فرمانده جدید پایگاه سوم شکاری شهید نوژه معرفی شد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا