اختتامیه مسابقات قرآن کریم، مرحله منطقه ای نیروی زمینی ارتش در مرکز آموزش 05 کرمان برگزار شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::مرحله منطقه ای سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله منطقه ای ویژه کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش به میزبانی مرکز آموزش 05 برگزار شد.

 

مرحله منطقه ای سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله منطقه ای ویژه کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش با شرکت یکان های پنج استان اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان به میزبانی مرکز آموزش 05 و با حضور رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش و جمعی از فرماندهان یکان های منطقه برگزار شد.

 

سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم مرحله منطقه ای ویژه کارکنان پایور و وظیفه نیروی زمینی ارتش با شرکت 23 یکان از 5 استان (اصفهان، فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان) به میزبانی مرکز آموزش 05 و به مدت سه روز در رشته های قرائت تحقیق، ترتیل، اذان، مفاهیم(سطوح 1 و 2)، حفظ(3-5-10-15-20-30 جزء) برگزار شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمد قاسم وفا در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات با اشاره به جایگاه عظیم و معنوی قرآن کریم گفت: به برکت وجود قرآن است که خداوند ما را از حکومت طاغوت نجات داد. خدا را شاکریم که توفیق خدمت به قرآن کریم را به ما عطا کرد و این مرهون زحمات بی وقفه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) است. ما باید قدردان این فرصت طلایی باشیم.

 

در پایان این مراسم از منتخبین و افراد برتر رشته های قرائت، ترتیل، حفظ، مفاهیم و اذان این دوره از مسابقات با اهدای لوح و هدایایی توسط مسئولین و فرماندهان حاضر در جلسه تقدیر به عمل آمد.

 

لازم به ذکر است که افراد منتخب این دوره از مسابقات به مرحله سراسری نیروی زمینی ارتش که با میزبانی تیپ 158شاهرود برگزار خواهد شد راه یافتند.

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا