حلقه های معرفت در ناوگروه اعزامی نیروی دریایی ارتش به خلیج عدن تشکیل می شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::معاون هماهنگ کننده گروه عقیدتی سیاسی سی ودومین ناوگروه اعزامی نیروی دریایی ارتش به شمال اقیانوس هند و خلیج عدن، از تشکیل حلقه های معرفت به منظور گسترش فرهنگ اسلامی خبر داد.

 

پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرگزاری شبستان،  معاون هماهنگ کننده گروه عقیدتی سیاسی سی ودومین ناوگروه اعزامی نیروی دریایی ارتش به شمال اقیانوس هند و خلیج عدن، از تشکیل حلقه های معرفت به منظور گسترش فرهنگ اسلامی خبر داد.

 

ناو سروان روح الله صادقی افزود: این حلقه های معرفت به منظور گسترش فرهنگ اسلامی، ارتقای باورهای دینی و مذهبی در پرتو مفاهیم عظیم قرآنی، سنت نبوی و آموزه های عملی ائمه اطهار(ع) در دستور کار گروه عقیدتی سیاسی اعزامی به این ماموریت دریانوردی قرار گرفته است.

 

وی توضیح داد: این اقدامات فرهنگی و مذهبی، پیرو فرامین و توصیه های امام راحل و تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر ضرورت مکتبی شدن و تحکیم مبانی ارزشی در ارتش جمهوری اسلامی ایران و ضرورت جذب دلها به سوی مبانی نورانی اسلام ناب محمدی(ص) برنامه ریزی شده است.

 

ناو سروان صادقی ادامه داد: برگزاری و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی در راستای گسترش آموزه های دینی و برگزاری نمازهای جماعت و محافل قرآنی، علاوه بر ارتقای باورهای دینی، افزایش روحیه معنوی کارکنان این ناوگروه را در طول سفر و در دریا به دنبال داشته است.

 

هماهنگ کننده گروه عقیدتی سیاسی سی ودومین ناوگروه اعزامی نیروی دریایی ارتش به شمال اقیانوس هند و خلیج عدن، تجهیز این ناوگروه به اقلام فرهنگی، کتب ادعیه و برگزاری سه نوبت نمازهای یومیه و مراسم عزاداری سیدالشهدا(ع) در روز تاسوعا و عاشورای حسینی و شب شام غریبان این امام همام را از اهم فعالیت های این گروه عقیدتی سیاسی عنوان کرد.

 

وی گفت: مقتل خوانی واقعه عاشورا، برگزاری برنامه های مناسبتی مذهبی، برگزاری دعاهای توسل، کمیل، ندبه و کلاس های قرآنی، پخش زنده و همزمان اذان در یکان های شناور و نمایش فیلم در باشگاه افسران و درجه داران از دیگر اقدامات فرهنگی انجام شده از سوی گروه عقیدتی سیاسی حاضر در سی ودومین ناوگروه اعزامی ارتش به شمال اقیانوس هند و خلیج عدن است.

 

پایان پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا