انتصاب مدیرکل تربیت بدنی وزارت دفاع

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی حکمی سرهنگ حسین خوش‌عمل را به سمت مدیرکل تربیت بدنی این وزارتخانه منصوب کرد.
به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از   دفاع پرس  :  سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی حکمی سرهنگ حسین خوش‌عمل را به سمت مدیرکل تربیت بدنی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح منصوب کرد.

در حکم سردار دهقان آمده است: به پیشنهاد معاون توسعه منابع انسانی وزارت دفاع و بنابر تجارب و سوابق علمی و عملی، جنابعالی به موجب این حکم به سمت «مدیرکل تربیت بدنی» در آن معاونت منصوب می‌شوید.

در ادامه این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و رعایت تقوای الهی، در راستای تدوین، تصویب و اجرای دستورالعمل و روش جاری تربیت بدنی وزارت و نظارت بر ارتقاء، بهبود و توسعه وضع موجود به مطلوب، در چارچوب قوانین، مقررات، دستورالعمل‌ها و تدابیر ابلاغی اهتمام ورزیده، در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت مقام معظم فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) بیش از پیش موفق و سرافراز باشید.

سرهنگ حسین خوش‌عمل پیش از این در یگان­‌های عملیاتی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ستاد فرماندهی کل ارتش مشغول خدمت بوده و در دوران دفاع مقدس حدود 100 ماه با حضور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور افتخار رزمندگی داشته است. وی در رشته­‌های ورزشی کاراته، وزنه‌­برداری و بدن­‌سازی دارای تجارب و فعالیت حرفه­‌ای است.

انتهای پیام/

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا