ناوگروه سی‌ و یکم نیروی دریایی ارتش در اسکله "کنارک" پهلو گرفت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::ناوگروه سی‌ و یکم جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در اسکله منطقه سوم این نیرو پهلو گرفت.

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از   باشگاه خبرنگاران، ناوگروه سی و یکم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن جمهوری اسلامی ایران "بایندر" و ناو پشتیبانی رزمی "بندرعباس" که اوایل مردادماه ماه سال جاری به آب‌های آزاد اعزام شده بود، امروز در اسکله منطقه سوم این نیرو پهلو گرفت.

مراسم استقبال از این ناوگروه با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش، رئیس عقیدتی سیاسی این نیرو و مقام‌های لشکری و کشوری استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
 
این ناوگروه در طول مدت اعزام، چندین مرحله با دزدان دریایی درگیری مستقیم داشت که موفق به نجات 6 کشتی تجاری و نفتکش ایرانی و خارجی شده است.

این ناوگروه در آخرین درگیری خود در 10 روز اخیر توانست یک نفتکش ایرانی را در محدوده تنگه باب‌المندب از حمله دو فروند قایق دزدان دریایی نجات دهد و دزدان دریایی را با اجرای آتش به موقع متواری کند.
 
همچنین سی و دومین ناو گروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور تأمین امنیت خطوط مواصلاتی کشورمان در قالب دو فروند شناور، شامل ناوشکن جمهوری اسلامی ایران "جماران" به عنوان سرفرماندهی و ناو جمهوری اسلامی ایران "بوشهر" به عنوان پشتیبانی همزمان با عاشورای حسینی به خلیج عدن اعزام شده و اکنون در مسیر مأموریت خود در اقیانوس هند در حال حرکت است.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا