حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم انتصاب ریاست جدید سازمان صدا و سیما را تبریک گفت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::در پی انتصاب دکتر محمد سرافراز به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی این انتصاب را به وی تبریک گفت.

 در پی انتصاب دکتر محمد سرافراز به ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی این انتصاب را به وی تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

جناب آقای دکتر محمد سرافراز

ریاست محترم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

خدمت صادقانه در فضای حساس رسانه ملی که در عصر حاضر مأموریت خطیر هدایت و مدیریت افکار عمومی جامعه را برعهده داشته و از ارکان مقابله با هجمه های فرهنگی و جنگ نرم دشمن می باشد، از الطاف بارز الهی و فرصتی مغتنم است که جای شکر بسیار دارد.

به درگاه حضرت حق شاکریم که بار مسئولیت سنگین گسترش دین، اخلاق، امید و آگاهی در جامعه از طریق دانشگاه عمومی رسانه ملی بر دوش فردی مخلص و انقلابی نهاده شده که به لطف خدا از شایستگی، توان، تجربه و تعهد کافی برخوردار است و خود از خانواده معظم شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس می باشد.

بدون شک حضور جنابعالی در این مسئولیت خطیر به عنوان خادمی صدیق و ولایتمدار با کوله باری از تجربه و تعهد، نوید بخش ارتقا و توفیق روز افزون آن سازمان وزین در انجام مأموریت و رسالت های  خطیرش خواهد بود.

اینجانب از طرف خود و آحاد کارکنان جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تبریک انتصاب شایسته شما برادر ارزشی، مومن و متعهد به سمت ریاست سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، از سوی مقام معظم رهبری امام خامنه ای عزیز و حُسن اعتماد معظم له به شما، با اعلام تداوم همکاری با آن سازمان، توفیق روز افزون حضرتعالی و همکارانتان در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمود و تدابیر مقام معظم رهبری مد ظله العالی را از درگاه خداوند متعال خواهانم و رجاء واثق دارم که در این عرصه نیز همچون عرصه های دیگر خدمتگذاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، موفق و پیروز خواهید بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سید محمد علی آل هاشم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا