اجماع پدافند غیر عامل و عامل باعث تقویت بنیه دفاعی می شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در نشست خبری مشترک با سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت: پدافند غیرعامل باید در کنار پدافند عامل باشد تا شاهد پدافندی جامع باشیم.

امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در نشست خبری مشترک با سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیر عامل گفت: پدافند غیرعامل باید در کنار پدافند عامل باشد تا شاهد پدافندی جامع باشیم لذا باید به شکل علمی و تخصصی پدافند غیرعامل را در جای جای پدافند هوایی قرار دهیم تا شاهد تقویت بنیه دفاعی در عرصه هوایی باشیم.

وی افزود: ما به دنبال مردمی کردن دفاع هستیم و در این راستا در توپخانه‌های صحرایی و دیده‌بان‌هایمان از مردم منطقه استفاده می‌‌کنیم.

سرتیپ اسماعیلی تأکید کرد: در بسیاری از نقاطی که پدافند هوایی گسترش دارد اگر پدافند غیرعامل نبود باید سه یا چهار برابر سامانه‌هایی که داریم گسترش می‌یافتیم.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) در پایان اظهار داشت: در رزمایش آینده که یک رزمایش مشترک است بخش زیادی به پدافند غیرعامل اختصاص خواهد یافت.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل نیز در این نشست به بیان توانمندی های پدافند غیر عامل در کشور اشاره کرد و گفت: طبق دستورالعملی که به تصویب ریاست ستاد کل نیروهای مسلح رسیده، تمام واحدهای نیروهای مسلح در سراسر کشور، در زمان بروز حوادث طبیعی،می توانند بدون کسب اجازه از مرکز، به کمک بروند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پنج دانشگاه معین در رده‌های کارشناسی ارشد و دکترای رشته های مختلف، دانشجوی پدافند غیرعامل دارند.

رئیس پدافند غیرعامل کشور گفت: برابر تدبیر رهبری مبنی بر تعامل پدافند عامل و غیرعامل، تفاهم‌نامه‌ای بین ما به امضا رسید و همایش علمی با نام پدافند جامع در دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌‌الانبیا(ص) برگزار شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا