مراسم تشییع دو شهید گمنام در ستاد قرارگاه پدافند هوایی برگزار می‌شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

  پایگاه مردمی ارتش ::همزمان با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) مراسم تشییع و تدفین پیکر دو تن از شهیدان دوران دفاع مقدس در ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از   دفاع پرس، حجت الاسلام «محمد عدیده» معاون فرهنگی و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ضمن اعلام این خبر گفت: این مراسم معنوی با عنوان سبک بالان عرشی در آغوش مدافعان آسمان برگزار می‌شود و کارکنان و خانواده‌های ولایت‌مدار و قدرشناس نیروهای مسلح با استقبال از فرزندان شهیدشان در این مراسم شرکت خواهند داشت.

وی با اشاره به اهم برنامه‌های این مراسم افزود: مراسم شب وداع با شهیدان در تاریخ جمعه مورخه 9/8/93 درمسجد امام خمینی(ره) شهرک شهید بهشتی قرارگاه پدافند هوایی برگزار می‌شود و این شهدا در تاریخ 10/8/93 تشییع و در ستاد قرارگاه پدافند هوایی تدفین می‌شوند.

معاون تبلیغات و روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی در پایان اظهار داشت: مراسم شام غریبان این دو شهید بزرگوار که در سنین 21 و 27 سالگی در عملیات خیبر و در جزیره مجنون به شهادت رسیده‌اند شنبه‌شب در مسجد امام خمینی‌(ره) شهرک شهید بهشتی قرارگاه پدافند هوایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا