اقتدار امروز کشور مرهون خون شهدا است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:


 

پایگاه مردمی ارتش ::رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: اقتدار و همه اندوخته‌های مادی و معنوی امروز ما در ایران اسلامی نشات گرفته از خون شهدا است

 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از ،خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، صبح امروز در حاشیه تشییع پیکر دو شهید گمنام دفاع مقدس که در ستاد فرماندهی نیروهای هوایی ارتش برگزار شد با اشاره به اهمیت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای عزیز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهدا مهم‌ترین عنصر قدرت و عزت جمهوری اسلامی محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه سرافرازی، عزت و توانمندی امروز کشور ما در عرصه بین‌المللی محصول مجاهدت‌های شهدای جنگ تحمیلی است، گفت: نیروی‌های مسلح کشورهمچون آحاد مردم ایران اسلامی علاقه‌مند به بازگشت پیکر تمامی شهدای گمنام به کشور هستند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه این وظیفه ما است که یاد شهدا را زنده نگه داریم و از آن‌ها تجلیل کنیم، افزود: تدفین پیکر پاک شهدای گمنام در یگان‌های مختلف نیروهای مسلح برای ما افتخاری بزرگ محسوب می شود.

وی در پایان با نقش آفرینی نیروی هوایی ارتش در  جنگ تحمیلی افزود: این نیرو در آغاز جنگ تحمیلی با ۱۴۰ جنگنده بر فراز دشمن بعثی قرار گرفته و با حمله خود قلب صدام را لرزاند.

گفتنی است؛ پیکرهای پاک دو شهید گمنام صبح امروز پس از برگزاری مراسم زیارت عاشورا از پادگان شهید خضرایی تا ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش تشییع و در آنجا تدفین شد.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا