برطرف شدن مشکل باشگاه های ورزشی نیروهای مسلح کمک بزرگی به پیشرفت ورزش قهرمانی کشور خواهد کرد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش نیروی هوایی که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، گفت: برطرف شدن مشکل باشگاه های ورزشی نیروهای مسلح کمک بزرگی به پیشرفت ورزش قهرمانی خواهد کرد.

 

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش و قهرمانان هشت سال جنگ تحمیلی که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد گفت: برطرف شدن مشکل باشگاه های ورزشی نیروهای مسلح کمک بزرگی به پیشرفت ورزش قهرمانی خواهد کرد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از روابط عمومی نیروی هوایی، در مراسمی که با حضور امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی، امیر سرتیپ دوم مجدآرا، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش و جمعی از فرماندهان و مسئولین نیروی هوایی به مناسبت هفته تربیت بدنی در سالن نهم دی فرماندهی آموزش های هوایی شهید خضرایی برگزار شد، امیر سرتیپ نصیرزاده با اشاره به دو بخش ورزش همگانی و قهرمانی گفت: در نیروهای مسلح علاوه بر دو بخش ورزش همگانی و قهرمانی، بخش دیگری به عنوان ورزش نظامی مانند چتربازی، تیراندازی، سوارکاری و غیره وجود دارد که این بخش همانند دو بخش دیگر ورزش، با جدیت تمام در حال اجرا شدن است.

وی همچنین به بیان مشکلات پیش روی ورزش نیروهای مسلح در بُعد قهرمانی پرداخت و گفت: اولین و مهم ترین چالش پیش رو، اعتبارات اندک این بخش است که برای رفع این مشکل باشگاه های فعال در نیروهای مسلح باید از اسپانسرهای تأیید شده برای پیشبرد امور جاری باشگاه ها استفاده نمایند.

وی همچنین برای رفع موانع ورزش قهرمانی افزود: باید با تربیت مدیران، مربیان و داوران در رشته های مختلف ورزشی و تزریق آنها به مراکز دانشگاهی و فدارسیون ها، نفوذ و قدرت تأثیرگذاری نیروهای مسلح در بخش های مختلف ورزشی کشور را افزایش داد.

همچنین در این مراسم، امیر سرتیپ دوم مجدآرا، رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش طی سخنانی گفت: نیروی هوایی همیشه در امر ورزش پیشگام بوده است.

وی همچنین افزود: تحول مثبت و برنامه ریزی دقیق ورزشی در نیروی هوایی به خوبی قابل مشاهده است که این اتفاق حاصل تلاش های بی وقفه فرماندهان و مسئولان تربیت بدنی این نیرو است.

سرهنگ خلبان عباس چگینی، مدیر تربیت بدنی نیروی هوایی نیز در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران گفت: نیروی هوایی برای استفاده از تجارب پیشکسوتان ورزشی در رشته های مختلف برنامه ریزی کرده و قطعاً از توانمندی های این سرمایه های بزرگ استفاده خواهد کرد.

در پایان این مراسم، از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش نیروی هوایی ارتش تجلیل شد

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا