نخستین دوره عالی رسته‌ای قرارگاه پدافند هوایی آغاز شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش ::مراسم افتتاحیه اولین دوره عالی رسته‌ای قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با حضور جانشین فرماندهی این قرارگاه در منطقه پدافند هوایی اصفهان برگزار شد.

 

به گزارشپایگاه مردمی ارتشبه نقل از   دفاع پرس، مراسم افتتاحیه اولین دوره عالی رسته‌ای قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری رئیس اداره عقیدتی سیاسی و سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد جانشین فرماندهی این قرارگاه در منطقه پدافند هوایی اصفهان برگزار شد.

سرتیپ صباحی‌فرد در این مراسم گفت: منطقه پدافند هوایی اصفهان جزء مناطق قدیمی و باسابقه پدافندی است و این منطقه در جنگ توانست تعداد زیادی از حملات دشمن را دفع و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب اسلامی و کشور کند.

وی نداشتن زیرساخت‌های آموزشی در گذشته را جزء دغدغه‌‌های اصلی قرارگاه دانست و عنوان داشت: الحمدالله در سال‌هایی که قرارگاه مستقل شده قدم‌های زیادی در زمینه آموزش برداشته شده است و مرکز آموزش عالی رسته‌ای یکی از مراکز مهم قرارگاه است.

جانشین فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) همچنین با اشاره به افتتاح مرکز آموزش تخصصی در تهران و افتتاح دانشگاه پدافند هوایی، بر اهمیت این مراکز در تقویت بنیه علمی کارکنان تأکید کرد.

امیر صباحی‌فرد در پایان با اعلام ساخت بیمارستان قرارگاه پدافند هوایی در آینده‌ای نزدیک، احداث آن را گامی نو در امر خدمت‌رسانی درمانی به کارکنان این قرارگاه عنوان کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا