ورزش در وزارت دفاع یک اولویت ویژه است/ موفقیت ورزشکاران در مسابقات پاراآسیایی باعث افتخار است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 پایگاه مردمی ارتش ::وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه ورزش در وزارت دفاع و نیروهای مسلح یک اولویت ویژه است، با به موفقیت خیره‌کننده ورزشکاران معلول و جانباز در مسابقات پاراآسیایی اینچئون تاکید کرد: پیروزی‌های این عزیزان موجب سربلندی و افتخار ایران عزیز است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از   دفاع پرس  ، به مناسبت روز ورزش و تربیت بدنی، ورزش صبحگاهی کارکنان ستاد وزارت دفاع، امروز سه شنبه با حضور سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشیتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد.

سردار دهقان پس از انجام ورزش صبحگاهی به همراه کارکنان ستاد وزارت دفاع، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران ضمن تبریک روز ورزش و تربیت بدنی خدمت ملت شریف و بزرگوار ایران به ویژه قهرمانان، ورزشکاران و کارکنان نیروهای مسلح گفت: در نیروهای مسلح تربیت بدنی و ورزش یک امر لازم، واجب و ضروری محسوب می‌شود و باید همه همکاران از لحاظ جسمانی، همواره آمادگی کامل برای حضور در تمامی صحنه‌ها و عرصه‌های مختلفی که اقتضای ماموریت آن‌ها محسوب می‌شود، را دارا باشند.

وی با بیان اینکه انجام ورزش همگانی، سلامتی، شادابی، گشاده‌رویی و تقویت روحیه برای انجام بهتر ماموریت‌ها را به ارمغان می‌آورد، تصریح کرد: در معارف اسلامی تاکید بسیاری نسبت به انجام ورزش‌های همگانی نظیر شنا، اسب سواری و تیراندازی شده که خوشبختانه این برنامه‌های ورزشی در نیروهای مسلح نیز گنجانده شده است.

وزیر دفاع افزود: در مجموعه وزارت دفاع، ورزش‌های همگانی به خصوص در زمینه‌های رزمی و دفاع شخصی به شکل جدی مورد توجه قرار گرفته و همکاران ما در هفته حداقل سه برنامه ورزشی را انجام می‌دهند که ان‌شاءالله تلاش خواهیم کرد تا برنامه‌های ورزشی بیشتری را مورد توجه و اهتمام قرار دهیم.

وزیر دفاع استقبال کارکنان وزارت دفاع را از برنامه‌های ورزشی تحسین برانگیز دانست و تصریح کرد: ایجاد مراکز بیشتر در زمینه ورزش و سلامت، ضمن فراهم کردن مشارکت بیشتر کارکنان در ورزش همگانی، نشاط و پویایی را برای کارکنان وسازمان به ارمغان خواهد آورد.

سردار دهقان افزود: ان‌شاءالله ملت ما، گرایش به ورزش را بیش از پیش در درون خود نهادینه و فرهنگ ورزش و ورزشکاری را توسعه دهند و همه دست‌اندرکاران امور ورزش به ویژه در نیروهای مسلح، برنامه‌های‌شان را به نحو مطلوبی به اجرا گذارند و اگرچه بحث‌های قهرمانی و تخصصی خاص نیز می‌تواند مورد توجه باشد، اما باید به طور عموم به سمت ورزش‌های همگانی و آنچه به سلامت افراد کمک می‌کند، حرکت کنیم.

وزیر دفاع در پایان با اشاره به موفقیت خیره‌کننده ورزشکاران معلول و جانباز در مسابقات پاراآسیایی اینچئون تاکید کرد: پیروزی‌های این عزیزان موجب سربلندی و افتخار ایران عزیز است.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا