حجت‌‌الاسلام آل‌هاشم: ارتش به یک قدرت نظامی منطقه‌ای تبدیل شده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: خودکفایی در تجهیزات نظامی و دفاعی دستاورد عظیم دفاع مقدس است و به برکت انقلاب اسلامی ارتش ایران به یک قدرت نظامی منطقه‌ای تبدیل شده است.

 

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم  ، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم در مراسم تجلیل 600 تن از بازنشستگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، با درود بر روح شهیدان دوران دفاع‌مقدس اظهار کرد: بازنشستگان ارتش جمهوری‌اسلامی، نماد مروت و مردانگی هستند.

آل‌هاشم افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب ‌از «جنگ» به عنوان «گنج» نام برده‌اند، باید همگان از این گنجینه و گنج الهی حراست و حفاظت کنیم چون ارتشیان دلاور میهن اسلامی، دستاوردهای بزرگی همچون اعتماد به نفس ملی و خودباوری را در جامعه به ارمغان آوردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: براساس فرمایش امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، در جنگ 8 سال دفاع مقدس، ابهت و عظمت شرق و غرب شکسته شد چراکه حتی نوجوانی 13 ساله ‌نارنجک به کمر خود بسته و خود را زیر تانک انداخت تا از کیان میهن محافظت کند.

آل‌هاشم بیان کرد: در روزهای نخستین جنگ 8 ساله وضعیت مناسبی از لحاظ تجهیزات و امکانات در کشورمان وجود نداشت اما به برکت ارتش جمهوری اسلامی ایران، هم اکنون در بسیاری از تجهیزات به خودکفایی کامل رسیده‌ایم.

بنیاد حفظ آثار وصیت‌نامه‌ها و خاطرات فرمانداران دفاع مقدس را منتشر کند

وی با اشاره به سایر برکات ارتش ‌افزود: رشد باورهای دینی و شکوفایی استعداد‌ها و خلاقیت‌ها از برکات ارتش بود چون دستاوردهای هسته‌ای توسط دانشمندان جوان به وجود آمده و ساخت پل‌های متحرک و موفقیت در زمینه‌های پزشکی و هوا و فضا در سایه فداکاری‌های ارتش ایجاد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: با توجه به همه‌ای موارد، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس باید با یک برنامه ریزی مناسب، خاطرات، فداکاری‌ها، وصیت‌نامه‌ها، خاطرات فرمانداران دفاع مقدس و پیشکسوتان جنگ تحمیلی را ثبت و ضبط کرده و آن‌ها را منتشر کند.

آل هاشم بیان کرد: رشد فضائل اخلاقی و معنوی در جامعه و کسب تجارب نظامی به برکت تلاش رزمندگان دوران دفاع مقدس به وجود آمد، در این رابطه در دوران دفاع مقدس دنیای شرق و غرب صدام را بر علیه ایران همراهی کرد تا جایی که آمریکا با حمایت‌های اطلاعاتی، شوروی با تجهیزات زرهی، آلمان با تسلیحات شیمیایی، فرانسه با هواپیماهای پیشرفته و اعراب با کمک‌های مادی به صدام کمک کردند.

وی بیان کرد: از سایر برکات داخلی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شناخت دوست از دشمن بود چون صف مجاهدان از قاعدان از یکدیگر جدا شده و مدعیانی که به طمع ثروت و قدرت انقلابی شده بودند از ترس جان و مال خود به خارج از کشور گریختند.

آل هاشم با اشاره به ابعاد بین المللی جنگ تحمیلی تصریح کرد: در حال حاضر حرکت‌های بزرگ مسلمانان در دنیا برگرفته از صدور فرهنگ انقلاب اسلامی و تلاش رزمندگان اسلام است،در این رابطه هم اینک یک جنگ پیچیده‌تر از نظامی به سراغمان آمده که آن جنگ نرم بوده و باید هوشیاری خود را حفظ کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: از خصوصیات جنگ نرم این است که آرام و بی‌سر و صدا آمده و از راه‌های مختلف مدگرایی، ترویج فساد و فحشا، اختلاف افکنی بین شیعه و سنی، اختلاف افکنی بین قومیت‌های ایرانی، تضعیف مسئولان نظام و اصل ولایت فقیه به میهن آسیب می‌زند.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا