جنبش های بزرگ مردمی در جهان نشانه صدور موفق انقلاب اسلامی ایران است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جنبش های بزرگ مردمی در جهان، نشان دهنده صدور موفق انقلاب اسلامی ایران به خارج از مرزهاست.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم  در آیین تجلیل از پیشکسوتان منتخب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه شمالغرب که با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و فرماندهان نظامی و انتظامی استان برگزار شد، افزود: انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس تاثیرات بسزایی در کشور، منطقه و بین الملل داشته که هیچ کدام از آنها انکارکردنی نیستند.

وی اضافه کرد: این انقلاب اسلامی، در سالهای گذشته به خوبی به تمام کشورهای دنیا و بین مردم آزاده جهان نشر یافته و تمامی جنبش هایی که در سالهای گذشته برای مقابله با ظلم و جور انجام شده، برگرفته از انقلاب شکوهمند مردم ایران است.

وی همچنین هشت سال دفاع مقدس ملت ایران را گنجینه ای عظیم برای مردم و کشور عنوان کرد و ادامه داد: رشد فضایل اخلاقی و معنوی، افزایش توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف نظامی، راه اندازی جهاد سازندگی و سنگرسازان بی سنگر و شناخت دوست و دشمن انقلاب از همدیگر از جمله برکات برگرفته از این دوران در کشور بوده است.

وی اظهار کرد: در دوران هشت سال جنگ تحمیلی، دشمنان با آماگی کامل به جنگ با ما پرداختند و رژیم بعث را همراهی کردند.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خصوص جزئیات کمک های کشورهای بلوک شرق و غرب و اعراب به رژیم بعث عراق در زمان جنگ تحمیلی هشت ساله گفت: در این دوران، آمریکا با حمایت های اطلاعاتی، آلمان با اعطای سلاحهای شیمیایی، شوروی سابق با دادن تسلیحات زرهی، فرانسه با ارائه هواپیماهای پیشرفته جنگی و کشورهای عربی منطقه با پرداخت پولهای کلان از رژیم بعث حمایت و پشتیبانی می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: تمامی اقشار در دوران دفاع مقدس تلاش وافری برای دفاع از کشور داشتند که شهادت 85 هزار بسیجی، 48 هزار ارتشی، 41 هزار سپاهی، 9 هزار و 300 نفر کارکنان نیروی انتظامی، دو هزار و 500 شهید جهاد سازندگی، سه هزار و 117 شهید روحانی و سه هزار و 100 شهید دانشجو موید این مطلب است.

وی با اشاره به فرار بسیاری از مدعیان دفاع از کشور از صحنه دفاع مقدس ادامه داد: این افراد، فرزندان خود را نیز در کشورهای دیگر اسکان دادند و از فرستادن جوانان خود به مناطق عملیاتی خودداری کردند و این در حالی بود که برخی افراد با نثار جان خود و فرزندانشان، در مقابل دشمنان با قدرت و قوت ایستادند.

وی در بخش دیگری از مصمم بودن دشمنان نظام و انقلاب اسلامی برای انجام جنگ نرم علیه مردم ایران خبر داد و افزود: این جنگ، پیچیده تر و خطرناک تر از جنگ سخت و نظامی است و دشمنان به صورت آرام و بی سر و صدا در حوزه فرهنگی به جوانان ما حمله می کنند.

وی اضافه کرد: مدگرایی، ترویج فساد، بی بندوباری، فحشا، ایجاد اختلاف بین اهل تشیع و تسنن، قومیت ها، قوای سه گانه، تضعیف اصل ولایت فقیه و ترویج استفاده از مواد مخدر به ویژه در بین جوانان از جمله ترفندهای دشمنان در قالب جنگ نرم است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد که با تلاش مسوولان فرهنگی در سراسر کشور، خاطرات و وصیت نامه های فرماندهان و تلاشگران دفاع مقدس کشورمان ثبت و منتشر شوند تا جوانان با حماسه های نمادهای افتخار ایران بیش از پیش آشنا شوند.

وی گفت: این امر، یکی از راههای مقابله با جنگ نرم دشمنان به شمار می رود.

در این آیین، 600 نفر از منتخبان بازنشسته منطقه شمالغرب ارتش جمهوری اسلامی ایران حضور داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا