عقیدتی سیاسی نقش حساس خود را در حفظ روحیه انقلابی کارکنان ارتش به خوبی ایفا نموده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش ::جانشین اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش گفت: عقیدتی سیاسی نقش حساس خود را در حفظ روحیه انقلابی و ارتقاء آگاهی های فرهنگی و سیاسی کارکنان ارتش به خوبی ایفا نموده است.

 جانشین اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در مراسم نثار گل و تجدید میثاق کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره)، که صبح امروز با حضور جمع کثیری از مسئولان، فرماندهان، روحانیون و کارکنان این سازمان در حرم مطهر حضرت امام (ره) برگزار شد، گفت: عقیدتی سیاسی نقش حساس خود را در حفظ روحیه انقلابی و ارتقاء آگاهی های فرهنگی و سیاسی کارکنان ارتش به خوبی ایفا نموده است.   

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ دوم ستاد محمد مولایی، جانشین اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در حاشیه این مراسم و در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی ارتش گفت: بر اساس قانون نقش عقیدتی سیاسی مکتبی کردن ارتش است.البته الان بعد از گذشت 36 سال از انقلاب اسلامی، الحمد الله اکثر کارکنان ارتش مکتبی هستند و شاید به جرات بتوان گفت بهترین افرادی که انقلاب اسلامی را درک کرده و در ارتباط با حفاظت از انقلاب و مرز بوم کشور تلاش می کنند، کارکنان ظفرمند ارتش جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی افزود: عقیدتی سیاسی توانسته است در این مسیر گام بردارد و آنچه نیاز بوده که یک سرباز مؤمن و انقلابی بداند، آموزش داده است. هم اصول عقاید اسلامی، هم اخلاق و احکام اسلامی و هم حفظ روحیه انقلابی و آگاهی های سیاسی توسط نهاد عقیدتی سیاسی به کارکنان خدوم ارتش و خانواده های آنان آموزش داده شده و امروز سبک زندگی اسلامی در بین آحاد خانواده های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران حاکم شده است.

امیر مولایی همچنین تصریح کرد: عقیدتی سیاسی در نگهداشن روحیه انقلابی کارکنان ارتش نقش اساسی بر عهده دارد. چه در زمان جبهه و جنگ و در دوران حماسی 8 سال دفاع مقدس و چه الان که در زمان جنگ نرم دشمن علیه نظام مقدس اسلامی هستیم؛ عقیدتی سیاسی نقش حساس خود را در حفظ روحیه انقلابی و ارتقاء آگاهی های فرهنگی و سیاسی کارکنان ارتش به خوبی ایفا نموده است.  


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا