بخش مهمی از اقتدار امروز ارتش مرهون تلاش های اثرگذار نهاد عقیدتی سیاسی است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم نثار گل و تجدید میثاق با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره) گفت: بخش مهمی از اقتدار امروز ارتش، مرهون تلاش های اثرگذار نهاد عقیدتی سیاسی است.

 معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم نثار گل و تجدید میثاق با آرمان های والای حضرت امام خمینی (ره)، که صبح امروز با حضور جمع کثیری از مسئولان، فرماندهان، روحانیون و کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حرم مطهر حضرت امام (ره) برگزار شد، گفت: بخش مهمی از اقتدار امروز ارتش مرهون تلاش های اثرگذار نهاد عقیدتی سیاسی است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرهنگ دکتر محمد اکرمی نیا، در حاشیه این مراسم در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی ارتش گفت: نهاد مقدس عقیدتی سیاسی در مکتبی کردن ارتش رسالت خود را به بهترین نحو ممکن انجام داده است. 

وی در ادامه افزود: در یک نگاه کلی و کلان باید گفت سازمان عقیدتی سیاسی ارتش که یکی از یادگارهای ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) است در طی 35 سالی که از عمرش می گذرد در واقع تاثیرات بسیار زیادی  در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران داشته است.

سرهنگ اکرمی نیا تصریح کرد: به طور کلی در دو بُعد عقیدتی یعنی ارتقای سطح باورهای دینی و اعتقادی و  بُعد آگاه سازی های سیاسی این سازمان تاکنون فعالیت های گسترده و اثرگذاری انجام داده است و امروز بحمدالله ما شاهد یک ارتش با ایمان و با انگیزه الهی و با کارکنانی مؤمن و آگاه به مسائل سیاسی و تحولات بین المللی هستیم.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: با وجود بینش الهی و توانمندی های علمی و تجهیزاتی روز دنیا امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار در سطح منطقه و نظام بین الملل مطرح است و همین اقتدار، بازدارندگی بسیار مطلوب و مناسبی را ایجاد کرده که دشمنان را از فکر هرگونه تعرض احتمالی به کشور بازمی دارد. بنابراین می توان گفت که در بُعد نرم افزاری اقتدار امروز ارتش مرهون تلاش ها و فعالیت های نهاد عقیدتی سیاسی در طی سه دهه فعالیت اثرگذار و خستگی ناپذیر می باشد.

وی همچنین گفت: در حوزه آگاه سازی های سیاسی در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران فعالیت های بسیاری از جمله برگزاری جلسات آگاه سازی سیاسی، تبیین و تشریح دیدگاه ها و مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی، انتشار نشریات متعدد سیاسی و سایر فعالیت هایی که در جهت ارتقای سطح آگاهی سیاسی کارکنان ارتش و خانواده های محترم آنان انجام شده است؛ منجر به این شده که ما امروز یک ارتش آگاه و بصیر داشته باشیم، ارتشی که در تحولات داخلی و منطقه ای با آگاهی تمام و با ایمان و انگیزه انقلابی و عزمی راسخ به انجام ماموریت خود می پردازد و با روحیه ای قوی و استوار در جهت تحقق آرمان های انقلاب اسلامی، حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری گام برمی دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا