عملکرد عقیدتی سیاسی باعث رشد بصیرت کارکنان ارتش است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: عملکرد عقیدتی سیاسی باعث رشد بصیرت کارکنان ارتش است.

 سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) به مناسبت گرامیداشت 24 مهر ماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی در دانشگاه پدافند هوایی گفت:عملکرد عقیدتی سیاسی  باعث رشد بصیرت کارکنان ارتش است.
سرتیپ اسماعیلی در جمع دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن 24 مهر ماه سالروز تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخارات بزرگی دارد که از جمله آنها این است که سه روز قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، در 19 بهمن ماه نیروی هوایی ارتش با وجود آن همه خفقان با امام خمینی (ره) بیعتی جانانه می‌کند.

وی با اشاره به تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی در 24 مهرماه سال 58 ادامه داد: مقام معظم رهبری، خود در 23 مهرماه سال 58 پیشنهاد تشکیل سازمان عقیدتی سیاسی را در شورای عالی انقلاب مطرح می‌کنند که مصوب می‌شود و از 24 مهرماه سال 1358 نهاد مقدس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران شکل می‌گیرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی در ادامه به عملکرد عقیدتی سیاسی اشاره کرد و اظهار داشت: عقیدتی سیاسی کاری انجام می‌دهد که شما بدانید برای چه تربیت می‌شوید و آموزش می‌بینید. عقیدتی سیاسی روی بصیرت شما کار می‌کند و آن را رشد می دهد. عقیدتی سیاسی باعث می‌شود اعتقاد دینی و فهم سیاسی شما چند برابر شود.

سرتیپ اسماعیلی با مقایسه ارتش جمهوری اسلامی ایران با سایر کشورها بیان داشت: یکی از افتخارات پدافند هوایی شهید دستنبوست که در آخرین لحظات زندگی‌اش به جای وصیت کردن، اطلاعات پرواز را به سامانه فرماندهی و کنترل داد و آخرین کلمه‌اش یا حسین (ع) بود. اما افتخار ارتش آمریکا این است که سربازهایش خون بی گناهان را می ریزند و تجاوز می‌کنند؟ فرق ارتش ما با دیگر ارتش‌های جهان این است که ما نهادی مقدس به نام عقیدتی سیاسی داریم که به ما می‌گوید با چه عقیده و سیاستی یک افسر پدافند هوایی باید رشد کند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا