ضرورت وجود سازمان عقیدتی سیاسی هر روز آشکارتر می شود

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتشرئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش گفت: هر روز که از حضور عقیدتی سیاسی در ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می گذرد، ضرورت وجودی این نهاد بر همگان آشکارتر می شود.

 

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در آئین تجدید میثاق کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی گفت: هر روز که از حضور عقیدتی سیاسی در ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می گذرد، ضرورت وجودی این نهاد بر همگان آشکارتر می شود.

 به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر روشندل اظهار داشت: آنچه که ما در سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) می بینیم دورنمایی است که آن بزرگ مرد ضرورت ایجاد یک نهاد فرهنگی و سیاسی در ارتش را آشکار ساخت.

وی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تأسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: در نیروی دریایی به واسطه مأموریت هایی که طی سال های اخیر به این نیروی راهبردی محول شده است و حضور ناوگروه های آن در آب های آزاد و بین المللی، عقیدتی سیاسی این نیرو هم جلوه دیگری به خود گرفته و باعث شده تا این اداره ضمن اجرای تمامی مأموریت هایی که مشابه آن در سایر ادارات انجام می شود با همراهی در مأموریت های اعزام به آب های آزاد، حضوری تأثیرگذار در این سفرها داشته و گام های مضاعفی در مسیر پیشبرد اهداف نهاد مقدس عقیدتی سیاسی بردارد.

وی خاطر نشان کرد: امید داریم که طبق برنامه ریزی های به عمل آمده در این سفرهای دریایی به ویژه در سفرهایی که برای طی دوره کارورزی دانشجویان دانشگاه علوم دریایی حضرت امام خمینی(ره) پیش بینی شده است، اقدام های مؤثری در راستای ارتقای بیش از پیش سطح فرهنگ کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش انجام دهیم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش در ادامه به نمونه هایی از برنامه ریزی های به عمل آمده توسط این اداره برای امور فرهنگی – تبلیغی ناوگروه ها اشاره کرد و گفت: عقیدتی سیاسی نیروی دریایی در قالب طرح جامع فرهنگی، برنامه های کاربردی مؤثری از جمله گردآوری، طراحی و انتشار جزوه های متعدد تحت عنوان سیر مطالعاتی در سفر دریایی با موضوع های مختلف قرآنی، تاریخی، اعتقادی، روشنگری سیاسی، اخلاقی و ... پیش بینی و اجرا کرده است.

حجت الاسلام روشندل در ادامه به تعامل بسیار مطلوب بین سامانه فرماندهی، حفاظت اطلاعات و عقیدتی سیاسی مجموعه نیروی دریایی ارتش اشاره و تصریح کرد: مصداق بارز این تعامل و همکاری سازنده، در اجرای برنامه های تبلیغی و رسانه ای این نیرو نمود پیدا می کند که اگر این همدلی و همیاری ها نباشد، برنامه ها به نتیجه نخواهد رسید.

وی در پایان ابراز داشت: آنچه که از عقیدتی سیاسی انتظار رفته و می رود در سخنان حضرت امام(ره) و رهبری آمده و مضمون آن این است که عقیدتی سیاسی باید حکومت بر دلها داشته باشد و دلها را بسوی خداوند سوق دهد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا