غدیر خنثی‌کننده مدعیان دروغین و توطئه‌های شرق و غرب علیه مسلمانان است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش ::رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، غدیر را خنثی‌کننده مدعیان دروغین و توطئه‌های شرق و غرب دانست و گفت: با اعتقاد به غدیر توطئه بابیت، بهاییت، وهابی‌ها، شیخی‌گری و داعش‌ها خنثی می‌شود.

     به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  دفاع پرس ، سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادیرییس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم جشن غدیر در مسجد جهاد ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: زنده نگه داشتن مکتب غدیر، وظیفه همه مسلمانان است؛ چون غدیر تنها یک واقعه تاریخی نیست که فقط مربوط به شیعه و یا برای برهه‌ای خاص از زمان باشد؛ بلکه غدیر جریانی است که در همه ادوار زندگی بشر جاری است و راه سعادت، راه هدایت و راه زندگی همه انسان‌ها رابه زیباترین شکل ممکن ترسیم می‌کند و به همین علت است که رسول گرامی اسلام از همه مسلمانان حاضر در عرصه غدیر می‌خواهد که این پیام سرنوشت‌ساز را به غایبان و پدران به فرزندان خود تا روز رستاخیز برسانند.

وی ادامه داد: چنانچه امام خمینی(ره) فرمودند "مساله این است که به ما یاد بدهند که چطور باید تبعیت کنیم. به ما یاد بدهند که غدیر منحصر به آن زمان نیست؛ غدیر در همه اعصار باید باشد و روشی که حضرت امیر در حکومتش پیش گرفته است باید روش ملت‌ها و دست‌اندرکاران باشد."

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه گفت: بخش های مهم خطبه حماسی غدیر عبارت‌اند از حمد و ثنای الهی، فرمان برای ابلاغ مطلبی مهم، اعلام رسمی ولایت و امامت دوازده امام(علیهم‌السلام) معرفی امیرالمومنین، علی علیه‌السلام به‌وسیله پیغمبر(ص)، تاکید بر توجه مردم به مساله امامت و ولایت، معرفی پیروان اهل بیت(ع) و دشمنان آن‌ها، اشاره به کارشکنی‌های منافقان، معرفی حضرت مهدی(عج)، مطرح کردن بیعت، بیان واجبات و محرمات، بیعت گرفتن رسمی و محور سخن در این خطبه غرا و حساس غدیر که طولانی‌ترین خطبه پیامبر است، اعلام امامت و ولایت دوازده امام بعد از خود تا آخرین روز دنیاست. چون خدا جبرئیل و پیامبر(ص) علی(ع) را معرفی کرده‌اند، پس غدیر باید زنده نگه داشته شود؛ چون خدا با علی(ع) است، مگر بودن علی(ع) می‌شود قاسطین، ناکثین و مارقین و خوارج را نابود کرد.

سرلشکر فیروزآبادی تصریح کرد: امام راحل راه امیرالمومنین را رفت و شهدا راه تابعین امام علی(ع) را رفتند. امام(ره) فرمود «محاصره آبادان باید شکسته شود"؛ عده‌ای رفتند و شهید شدند و فرمان امام(ره) را اجرا کردند؛ فرمود «محاصره پاوه باید شکسته شود»؛ عده ای اطاعت کردند و شهید شدند؛ فرمود «محاصره مهران باید شکسته شود».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: غدیر یعنی امامت را بشناسید و از او اطاعت کنید و لا غیر. حرف هیچکس دیگر را نشنوید، مگر کسی که حرف او را بزند؛ بنابراین غدیر خنثی‌کننده مدعیان دروغین و توطئه‌های شرق و غرب علیه مسلمانان است. با اعتقاد به غدیر توطئه بابیت، بهاییت، وهابی‌ها، شیخی‌گری و داعش‌ها خنثی می‌شود.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا