اطلاعات ما ثابت می کند آمریکا در راس مدیریت "داعش" است/اجازه نمی دهیم ایالات متحده به هدف خود در سور

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش ::معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت : براساس اطلاعات، اخبار و مجموعه تحلیل‌هایی که ما در اختیار داریم ایجاد کننده، مدیریت و لجستیک داعش و تروریست‌های منطقه توسط سرویس‌های بیگانه و در رأس آن آمریکایی‌ها بوده است.

سردارسرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اهداف آمریکا از تشکیل ائتلاف نمایشی ضد "داعش" به   دفاع پرس گفت: آمریکا تلاش می کند آب رفته را به جوی برگرداند و مجددا در عراق حاکمیت پیدا کند و با توجه به شکست ها و نا کار آمدی هایی که در سوریه متوجه آمریکا شده و تمام تلاش هایی که انجام داده و نتوانسته حکومت مردمی بشار اسد را ساقط کند از این روی مجددا به دنبال جاپایی در سوریه و عراق است.

وی ادامه داد: قطعا مردم منطقه و مقاومت اجازه نمی دهند که آمریکا، طرح ها و نقشه های خود را پیاده و اجرا کند.

سردار جزایری با اشاره به سیاست جمهوری اسلامی ایران در مقابل ائتلاف به ظاهر ضد داعش گفت: ایران با کمک مردم سوریه به آمریکا اجازه نمی دهد که نقشه های خود را پیاده کند.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح خاطر در پاسخ به سوالی پیرامون حملات هوایی آمریکا و هم پیمانانش به زیر ساخت های سوریه به بهانه داعش و واکنش ایران درباره این اقدام گفت: باید تلاش کرد افکار عمومی جهان متوجه اقدامات ددمنشانه و شیطانی آمریکا در منطقه باشد.
 
معاون ستادکل نیروهای مسلح درخصوص حملات جنگنده‌های آمریکا به زیر ساخت های سوریه به جای حمله به مواضع "داعش" در این کشور اظهار داشت: براساس اطلاعات، اخبار و مجموعه تحلیل‌هایی که ما در اختیار داریم ایجاد کننده، مدیریت و لجستیک داعش و تروریست‌های منطقه توسط سرویس‌های بیگانه و در رأس آن آمریکایی‌ها بوده است.
 
وی یادآور شد: این همکاری‌ها هنوز هم ادامه دارد و اینکه آمریکایی‌ها به بهانه مبارزه با داعش می‌خواهند با این گروه تروریستی مقابله ‌کنند، فریب افکارعمومی است چراکه آمریکا با اقدامات گذشته خود نتوانست در منطقه آنطور که باید و شاید پایه‌های خود را محکم کند.
 
سردار جزایری اضافه کرد: به نظر می‌آید آمریکا تغییر تاکتیک داده و به این وسیله تلاش می‌کند تا مجدداً نوعی حضور جدید را در منطقه برای خودش رقم بزند.
 
وی درخصوص اعلام پنتاگون درباره استخدام فارسی زبانان برای جاسوسی از ایران نیز گفت: از گذشته تا امروز این طرح تداوم داشته و آمریکایی‌ها و سرویس‌های جاسوسی خارجی تلاش می‌کنند با استفاده از زبان فارسی، اهداف و منویات خودشان به خصوص در مورد ایرانی‌ها را به دست آورند.
 
انتهای پیام/ا

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا