درمانگاه 9 دی مرکز آموزشهای هوایی شهید خضرایی افتتاح شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
پایگاه مردمی ارتش ::معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش گفت: وظیفه اصلی نیروهای مسلح در زمان صلح، علاوه بر حراست از مرزها و کیان کشور، خدمت به مردم ایران اسلامی است.

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از    دفاع پرس، درمانگاه 9 دی مرکز آموزشهای هوایی شهید خضرایی امروز با حضور امیر نصیرزاده، معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، امیر خلبان حسینی نیک فرمانده این مرکز و سایر مسئولین نهاجا برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده نهاجا هدف اولیه افتتاح این مرکز درمانی را خدمت رسانی به مردم محترم منطقه 13 عنوان کرد و افزود: علاوه بر خدمت رسانی به مردم منطقه، ارتقاء توان رزمی نیروها و به طور غیر مستقیم بالا بردن توان علمی کادر پزشکی نیروی هوایی از دیگر اهداف افتتاح این مرکز درمانی است.

وی با اشاره به پیشگامی نیروی هوایی ارتش در پیوستن به انقلاب مردم ایران گفت: حرکت انقلابی کارکنان نیروی هوایی در بیعت تاریخی با امام راحل در مدرسه علوی و همراهی پرسنل این نیرو با مردم، هیچگاه از تاریخ انقلاب اسلامی ایران پاک نخواهد شد.

نصیرزاده به نقش پادگان شهید خضرایی در انقلاب و جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و گفت: آغاز حرکت‌های انقلابی در پیوستن کارکنان نیروی هوایی به انقلاب مردم، از همین پادگان شهید خضرایی شروع شد و همچنین نقش این پادگان در آموزش نیروهای رزمنده در هشت سال جنگ تحمیلی بسیار کلیدی بود.

وی افتتاح این مرکز درمانی را در ادامه همان فداکاری‌های نیروی هوایی در انقلاب و جنگ تحمیلی دانست و افزود: در آینده نزدیک هم شاهد کارهای خیریه و مردم یاری منطقه برای خدمت رسانی به مردم عزیز کشورمان خواهیم بود.

نصیرزاده در پایان از زحمات متولیان تأسیس این مرکز درمانی بخصوص مسئولین فرماندهی آموزشهای هوایی شهید خضرایی و مسئولین شهرداری منطقه 13 تشکر کرد.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا