ارتش با «مدیریت جهادی»‌ شهید سرلشکر فلاحی متحول شد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش ::جانشین فرمانده‌ کل ارتش گفت: شهید فلاحی با مداوا و تقویت ارتش و اعزام نیروهای کارآزموده خود به جنگ، دشمنان را از خاک کشور بیرون کرد.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل ازدفاع پرس، امیر «سید عبدالرحیم موسوی» جانشین فرمانده کل ارتش در مراسم یادواره شهید سرلشکر ولی الله فلاحی که شامگاه پنج شنبه با حضور رئیس عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در محل فرهنگسرای جلال آل احمد برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهیدان 8 سال دفاع مقدس، با یادآوری مناظره تاریخی شهید فلاحی با نمایندگان گروهک‌ها در سال 58 اظهار کرد: هیبت مردانه، صدای باصلابت و استحکام سخن در وی جلوه چشم‌گیری داشت.

وی افزود: شهید فلاحی با مداوا و تقویت ارتش و اعزام نیروهای کارآزموده خود به جنگ، دشمنان را از خاک کشور بیرون کرد.

موسوی با اشاره به اینکه شهید فلاحی الگوی نمونه مدیریت جهادی است، تصریح کرد: حفظ و نگهبانی از این میراث گرانقدر، عالم و باگذشت بر دوش همه ماست.

جانشین فرمانده کل ارتش با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با لزوم وجود مدیریت جهادی در کشور گفت: شهید فلاحی نمونه بارز مدیریت جهادی در طول حیات خود در دوره بعد از پیروی انقلاب است.

وی بیان کرد: شهید فلاحی زمانی مدیریت و فرماندهی ستاد را برعهده گرفت که این سازمان تحت هجوم فراوان  قرار گرفته بود اما با مدیریت وی سازمان جانی تازه یافت و با قدرت عمل بیشتری وارد جنگ شد.

موسوی با اشاره به برخی از ویژگی‌های بارز این شهید والا مقام عنوان کرد: بردباری، باور واعتقادات دینی قوی، آگاهی نسبت به مسائل شرعی از ویژگی‌های شاخص وی است.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان این که نسل جوان و جامعه حال حاضر آن طور که باید شهید فلاحی را نشناخته است، اظهار کرد: آینده کشور برای پیشرفت و رسیدن به اهداف عالی نیاز به شناسایی و شناساندن این شهید والامقام دارد.

انتهای پیام/

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا