رئیس سازمان عقیدتی سیاسی کل ارتش: دشمن مدهای غربی را در جامعه اشاعه می‌دهد

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: برخی از افراد تنها در خیابان‌های مخصوصی قدم می‌زنند تا مدهای غربی را در جامعه اشاعه دهند

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از   خبرگزاری فارس از همدان، ‌حجت الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم پیش از ظهر امروز در جمع تیپ 316 زرهی شهید قهرمان با اشاره به اینکه همواره باید از شهدای دفاع مقدس قدردانی کرد، اظهار داشت: عزت و سربلندی ایران اسلامی برگرفته از خون شهدا است.

وی با بیان اینکه 80 هزار شهید در دفاع مقدس در درگیری‌های رودرو تقدیم انقلاب و اسلام شد، افزود: 16 هزار نفر در بمباران‌ها و 20 هزار نفر در جریان ترورها در سال ‌های اولیه انقلاب و هشت سال دفاع مقدس ترور شدند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه 155هزار  شهید بین 16 تا 25 سال سن داشتند، تصریح کرد: 31 هزار شهید تنها 20 ساله بودند و 85 هزار نفر بسیجی، 25 هزار نفر ارتشی، 41 هزار نفر سپاهی، 9 هزار و 300 مامور انتظامی و 2 هزار و 500 نفر از نیروهای جهادی و 2 هزار و 500 نفر از نیروهای جاهد سازندگی به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار و 100 دانشجو نیز در هشت سل جنگ تحمیلی به شهادت رسیدند، ادامه داد: 15 هزار نفر از کارمندان دولت و بیش از 3 هزار نفر از روحانیون و طلاب نیز به شهادت رسیدند.

آل‌هاشم با بیان اینکه صدام با حمایت شرق و غرب جنگ را آغاز کرد، گفت:‌ عراق با استفاده از حمایت‌های اطلاعاتی امریکا، حمایت‌های زرهی شوروری آن روزها، تجهیزات شیمیایی آلمانی‌ها، هواپیماهای پیشرفته فرانسوی و حمایت‌های مالی اعراب منطقه برای تحقق اهداف خود جنگ را آغاز کردند.

وی در تشریح اهداف عراق و جهان استکبار برای آغاز جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: از بین بردن نظام نوپای جمهوری اسلامی، تصرف خاک ایران به وی‍ژه خوزستان، تسلط بر نفت منطقه و جلوگیری از صدور انقلاب و فرهنگ آن به جهان هشت سال جنگ را به ایرانی اسلامی تحمیل کردند اما به موفقیت دست نیافتند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه جنگ با تمام خسارت‌هایی که به بار آورد دستاوردهای بزرگی نیز داشت، تصریح کرد: اعتماد به نفس و خودباوری، رسیدن به تجهیزات دفاعی پیشرفته، رشد و شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌ها، موفقیت جوانان در مسائل هسته‌ای از جمله مهمترین دستاوردهای دفاع قدس بوده است.

وی با بیان اینکه مورد مطروحه جز دستاوردهای داخلی دفاع مقدس است، افزود: تحول در صنایع دفاعی، تزکیه نظام اداری، اشاعه تفکر بسیجی، تولد تفکر سیاسی، تحکیم وحدت و که در سایه رهبری امام راحل حاصل شده است از جمله دستاورهای دفاع مقدس برای ایران اسلامی است.

آل‌هاشم با تأکید بر اینکه دشمن از راه فیزیکی موفق نشد مانع انقلاب اسلامی شود به کارهای فرهنگی روی آورد، ادامه داد: باید هوشیار بود چرا که در صورت موفقیت دشمن شکست سختی خواهیم خورد.

وی با اشاره به اینکه مد گرایی یکی از اقدامات فرهنگی دشمن علیه فرهنگ اسلامی است، گفت: برخی از افراد تنها در خیابان‌های مخصوصی قدم می‌زنند تا مدهای غربی را در جامعه اشاعه دهند و ترویج کننده فساد، فحشاء، بی‌بند و باری و سایر منکرات باشند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اختلاف بین شیعه و سنی، اختلاف بین اقوام ایرانی، اختلاف بین قواء سه گانهرا از عوامل تهاجم فرهنگی دانست و تصریح کرد: ترویج مواد مخدر نیز ییک از اقداماتی است که دشمنان برای زمین گیر کردن ایران اسلامی به کار بسته‌اند.

وی تأکید کرد: تحریم‌ها علیه ایران اسلامی از همان سال‌های اولیه انقلاب آغاز شد اما در دو سه سال اخیر به جنگ اقتصادی بدل شده است و باید با به کار گیری اقتصاد مقاومتی از این هجمه نیز گذر کنیم.

آل‌هاشم در پایان یادآور شد: امروز پس از 25 سال که از رحلت امام می‌گذرد، انقلاب با همان صلابت با زعامت مقام معظم رهبری مسیر خود را ادامه داده و مقام معظم رهبری، هدایت همه مسلمان جهان را بر عهده دارد.

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا