بزرگداشت سالروز شهادت سرلشگر فلاحي در طالقان

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 

 پایگاه مردمی ارتش ::سالروز شهادت امیر سرلشگر ولی الله فلاحی رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر طالقان زادگاه این شهید گرامی داشته شد .

 

به گزارشپایگاه مردمی ارتش به نقل از  واحد مرکزی خبر، این مراسم با حضور امیر سرلشگر موسوی جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ، حجت الاسلام آل هاشم رئیس عقیدتی سیاسی ارتش ، طاهایی استاندار البرز ، کیایی نژاد نماینده مجلس ، لهراسبی فرماندار طالقان و جمع زیادی از مردم شهید پرور طالقان و همچنین همسر و خانواده معظم شهید فلاحی در فرهنگسرای جلال آل احمد این شهرستان برگزار شد.
امیر سرلشگر موسوی به عنوان سخنران اصلی این همایش با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید فلاحی گفت : شهید فلاحی نظامی عالم و دارای نبوغ فراوان در پیش‌بینی جنگ و مقابله با آن و افسری معتقد به ولایت و انقلاب اسلامی است.
وی گفت: من با شناختن شخصیت فلاحی علاقمند به پوشیدن لباس مقدس ارتش شدم .
جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: شهید فلاحی مصداق و الگوی واقعی مدیریت جهادی امروز است چرا که در زمان اوایل انقلاب اسلامی ارتشی از هم گسیخته را مدیریت نمود و توانست پیروزی های مکرری را برای جمهوری اسلامی ایران در طول دوران دفاع مقدس رقم بزند .
موسوی افزود : مظلومیت خوب شناخته نشدن و شناسانده نشدن را باید از چهره سرلشگر فلاحی زدود .
وی گفت: امروز آرزوی فلاحی به تحقق پیوسته است ، آرزوی سربلندی ایران اسلامی که امروز به برکت خون همین شهدا شاهد موفقیت و سرافرازی ایران اسلامی هستیم.
در این مراسم همچنین از سردیس شهید فلاحی و نرم افزار چند رسانه ای زندگینامه شهید فلاحی رونمایی شد .
در پایان این مراسم از خانواده معظم شهید فلاحی تجلیل شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا