توجه ویژه مقام معظم رهبری به شهید سرلشکر فلاحی

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 
پایگاه مردمی ارتش ::مشاور فرماندهی کل قوا در امور نظامی با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید سرلشکر فلاحی گفت:‌ مقام معظم رهبری از همان دوران انقلاب به ایشان توجه ویژه‌ای داشتند و همواره شخصیت او را به‌عنوان یک نظامی مؤمن، متعهد و متخصص می‌ستودند.
 
 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  دفاع پرس، امیر سرلشکر محمد سلیمی در مراسم بزرگداشت سرلشکر شهید فلاحی که صبح امروز در دانشگاه دافوس ارتش برگزار شد، با اشاره به ابعاد شخصیتی این شهید بزرگوار اظهار داشت: شهید فلاحی از بزرگان عرصه علم، ادب و تقوی و نظامی‌گری بود.

وی با بیان اینکه فلاحی افتخاری برای ارتش محسوب می‌شود، افزود: در دورانی که در دانشگاه دافوس به‌عنوان دانشجو حاضر بودم ایشان به‌عنوان مدیر دروس حضور داشتند و شخصیت مستحکم و عالمانه‌شان همواره ما را تحت تاثیر قرار می‌داد.

سرلشکر سلیمی با اشاره به اینکه شهید فلاحی شخصیتی حق‌شناس و حق‌پذیر بود، گفت: مقام معظم رهبری از همان دوران انقلاب به ایشان توجه ویژه‌ای داشتند و همواره شخصیت او را به‌عنوان یک نظامی مؤمن، متعهد و متخصص می‌ستودند.

مشاور فرماندهی کل قوا در امور نظامی با بیان اینکه تاکتیک و آموزش‌های رزمی با گوشت و خون شهید فلاحی آمیخته شده بود، افزود: تمام همّ و غمّ ایشان سربلندی ملت ایران بود و این را در دوران دفاع مقدس ثابت کرد.

وی در ادامه به اشاره به نقش‌آفرینی‌های شهید فلاحی افزود: فلاحی اولین فرمانده نیری زمینی در انقلاب بود که در دوران تصدی است در ریاست ستاد ارتش در سال اول جنگ مجری عملیات‌های پیروزمندانه‌ای چون الولید، کمان 99، اشکان، مروارید و ثامن‌الائمه(ع) بود، که این عملیات‌ها در نوع خود بی نظیرند.

مشاور فرماندهی کل قوا در امور نظامی با بیان اینکه این شهید رژیم طاغوت را باطل می‌دانست، افزود: ایشان به لحاظ دینداری، وطن خواهی و دید راهبردی منحصر به فرد بود و همواره منافع ملی را بر خود مقدم می شمرد.

سرلشکر سلیمی در پایان خطاب به دانشجویان دافوس گفت: اگر می‌خواهید پیشرفت کنید و خداوند در زندگی یارتان باشد همچون فلاحی که به کاپیتالیسم، مارکسیسم و هواهای نفسانی "نه" گفت، شما هم همان‌گونه عمل کنید و تنها در برابر خدا تسلیم باشید تا پیروز شوید.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا