دفاع مقدس یادآور غیرت، شجاعت و سربلندی نیروهای مسلح است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: دفاع مقدس یادآور هشت سال غیرت، شجاعت و سربلندی نیروهای مسلح است.
 

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  دفاع پرس، ‌حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل هاشم» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، صبح امروز در مراسم تجلیل از مقام شاخص سربازان هشت سال دفاع مقدس در میدان صبحگاه دژبان آجا با اشاره به تلاش‌های استکبار جهانی جهت مغفول نگه‌داشتن اهداف انقلاب اسلامی اظهار داشت: استکبار جهانی در سال 57 از پیروزی انقلاب اسلامی ایران غافلگیر شد.

وی در این رابطه افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، وحشت جهان غرب را فرا گرفت و از آن پس شاهد اجرای توطئه‌های گوناگون از جمله انفجارها و ترورها در سطح کشور بودیم که هیچ‌کدام برای آن‌ها نتیجه‌بخش نبود؛ لذا جنگ هشت ساله را بر ملت ایران تحمیل کردند.

نماینده ولی فقیه در ارتش با اشاره به اهداف غرب و دنیای استکبار از آغاز جنگ تحمیلی ابراز داشت: دشمن با حمایت‌های مستکبران و با تکیه بر توان اطلاعاتی و تسلیحاتی شرق و غرب به ایران حمله‌ور شد براندازی نظام مقدس اسلامی، ازجمله اهداف استکبارگران بود.

حجت‌الاسلام آل هاشم افزود: تصرف خاک ایران اسلامی که دشمن در اوایل جنگ موفق به آن شد و البته در ادامه جنگ به واسطه رشادت‌های رزمندگان اسلام، از اراضی کشور به بیرون رانده شد، هدف دوم دنیای استکبار جهانی از آغاز جنگ بود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: هدف سوم دشمن از حمله وحشیانه به ایران اسلامی تسلط کامل بر نفت و انرژی منطقه بود که این مهم از طریق اشغال استان خوزستان برایش میسر می‌شد.

وی گفت: کشور عراق در طول جنگ هشت ساله از حمایت‌های همه‌جانبه شرق و غرب برخوردار بود، به‌طوری که هواپیماهای فرانسوی، بمب‌های شیمیایی آلمانی، تسلیحات نظامی زرهی شوروی و کمک‌های اطلاعاتی آمریکا را دریافت می‌کرد.

حجت‌الاسلام آل هاشم جلوگیری از صدور انقلاب که به‌عنوان یکی از اصول اساسی از طرف امام خمینی(ره) مطرح شده بود را به‌عنوان آخرین هدف دنیای استکبار جهت مقابله با انقلاب اسلامی برشمرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: از این جهت هفته دفاع مقدس را باید پاسداشت که ارتش غیور، سپاه فداکار، بسیج غیرتمند، عشایر دلاور و نیروی انتظامی همگی دست به دست هم دادند تا کشور را از تجاوز بیگانه مصون دارند؛ لذا باید این ایام را گرامی داشته و به ارواح پاک شهدا درود بفرستیم.

گفتنی است در پایان مراسم از جانبازان دوران دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا