هر نقطهٔ تهدیدکننده در فاصله دور را با دقت بالا منهدم می‌کنیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
پایگاه مردمی ارتش ::جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح ما امروز قادر هستند با موشک‌های ساخت صنایع دفاع هر نقطهٔ تهدید کننده را در دریا و خشکی و در برد بسیار خوب و فاصله دور و با دقت بالا منهدم کنند.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  خبرنگار  دفاع پرس، امیر حاتمی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه تهران با بیان اینکه هفته دفاع مقدس فرصتی استثنایی برای بازخوانی حماسه‌های ملت ایران اس گفت: دفاع مقدس به فرمایش رهبر انقلاب گنجینه‌ای ارزشمند است که هر کس با هر نگاه می‌تواند گوهر مورد نیاز خود را از آن استخراج کند.

وی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس را فرصت مغتنم برای نسل جوان امروز است. این حماسه بزرگ راهی درخشان و نورانی را فراروی همه ما قرار داده و می‌توانیم با اتکا به درس‌ها و عبرت‌های آن برای همیشه در تاریخ سرافراز عزتمند زندگی کنیم. دفاع مقدس یک یادآوری و توجه جدی برای همه ماست که اگر امروز در امنیت و‌ آرامش و فضای آکنده از خوبی‌ها زندگی می‌کنیم بدانیم که در گذشته چه مردان و بزرگانی از این خیابان‌ها و کوچه‌ها حرکت کردند و جانشان را در کف اخلاص گذاشتند تا ما امروز در دنیا چنین آبرویی را داشته باشیم.

جانشین وزیر دفاع تاکید کرد: اگر امروز رئیس جمهور عزیز و مردان دستگاه دیپلماسی در عالی‌ترین سطح محافل جهانی با قدرت و صلابت از حقوق و ارزش‌های ما دفاع می‌کنند به برکت این نام‌ها و خون‌هاست و قطعا و بی‌تردید ملت‌هایی که در چنین صحنه‌هایی شکست می‌خورند به دلیل عدم درک مقطع تاریخی و نداشتن شرایط مشابه ما است. ما مدیون جانفشانی‌هایی هستیم که برای دفاع از وطن جانشان را فدای انقلاب کردند.

وی ادامه داد: امروز همه جهانیان می‌دانند که مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران صدها برابر بهتر از دفاع مقدس با عزت و افتخار از ارزش‌های خود دفاع و بر آن پافشاری می‌کنند. به برکت همین مولفه‌های قدرت، اگر کسی حماقت و یا نظر سوئی بر کشور ما داشته باشد بسیار پرشورتر و قدرتمندانه‌تر از دوران دفاع مقدس از حقوق خود دفاع خواهیم کرد.

امیر حاتمی با بیان اینکه ما می‌توانیم قدرتمندانه‌تر از دیروز دفاع کنیم، تصریح کرد: این یک واقعیت است و در همه ابعاد سیاسی، فرهنگی، نظامی، دفاعی، علمی، اجتماعی، صاحب قدرت هستیم و همین مولفه‌ها ما را قدرتمندتر از دوران دفاع مقدس کرده است.

وی تصریح کرد: امروز اگر رسانه‌های بیگانه دروغی را مطرح می‌کنند، ملت هوشمند ایران همان ضرب‌المثل قدیمی را می‌گویند که هر وقت اتفاق بدی رخ می‌دهد می‌گویند کار، کار انگلیسی‌ها و یا توطئه جدید آمریکایی‌هاست و این ضرب‌المثل‌ امروز به فرهنگ تبدیل شده است.

جانشین وزیر دفاع خاطرنشان کرد:برای سلطه‌گران همه چیز ابزار است. اگر دیروز گروه خودساخته داعش را به جان مردم عراق و سوریه تجهیز می‌کردند، امروز علیه آن تبلیغات ائتلافی سر می‌دهند. اما در کنار این، همزمان گروه‌های تروریستی مشابه دیگری را نیز آموزش می‌دهند که اینها ناشی از همین نگاه‌های ابزاری است.

حاتمی با بیان اینکه کشور ایران از قدرت علمی بالایی برخوردار است، گفت: ما امروز در رتبه ۱۵ علمی جهان قرار داریم. هرچند این رتبه شایسته ملت پر افتخار ما نیست، اما با اینجایگاه بسیار توانا‌تر از دوران دفاع مقدس هستیم.

وی با اشاره به تحریم‌های غرب علیه ایران افزود: در هر نقطه‌ای که ما زود‌تر تحریم شدیم، سریع‌تر به توان درون‌زاد رسیدیم و صنعت دفاعی مصداق بارز آن است.

امیر حاتمی تصریح کرد: در ارتش، سپاه و وزارت دفاع با اتکا به علم و فناوری‌ درون‌زا، هرآن‌چه مورد نیاز دفاع از کشور است، محقق شده است و هیچ تحریم و محدودیتی نمی‌تواند بر آن تاثیر بگذارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز به جرات می‌توان گفت نیروهای مسلح پروتوان ما تحت فرماندهی مقام معظم رهبری، قوی‌ترین، سربلند‌ترین و شریف‌ترین انسان‌ها را در خود جای داده است و با آموزش‌ها و روش‌ها بر اساس طرح‌های بومی، هر تهدیدی را در شدید‌ترین شکل محکوم به شکست می‌کنند.

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در ادامه تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی با قدرت علمی و فناورانه، موقعیت ژئوپلوتیک ویژه و ایدئولوژی اسلام ناب محمدی (ص) به قدرت موثر در جهان تبدیل شده و کسی جرات تهدید و جسارت به آن را ندارد.

وی اضافه کرد: همه صاحب‌نظران اذعان دارند ترکیب مثلث قدرت علمی و فناورانه، موقعیت ژئوپلوتیک ویژه و ایدئولوژی اسلام، با ترکیب هنرمندانه به دست رهبری حکیمانه و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب، اثر و برد آن را چند برابر کرده است.

حاتمی تاکید کرد: ما امروز در حوزه دفاعی می‌توانیم در همه عرصه‌ها از هوا، زمین، دریا، فضا و فضای سایبر از قدرت نظامی کشور و نیروهای مسلح به خوبی پشتیبانی می‌کنیم.

جانشین وزیر دفاع در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: نیروهای مسلح ما امروز قادر هستند با موشک‌های ساخت صنایع دفاع هر نقطهٔ تهدید کننده را در دریا و خشکی و در برد بسیار خوب و فاصله دور و با دقت بالا منهدم کنند.

وی ادامه داد: تردیدی ندارم در آینده‌ای نه‌چندان دور، سرنوشت دو جنگ تمام عیار اقتصادی و فرهنگی با عزم عمومی مردم و مدیریت جهادی مدیران کشور، همچون حوزه دفاعی خواهد بود و شاهد خود اتکایی و رفع آسیب‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا