تاکتیک ها برای مبارزه با گروهک های تروریستی آماده است

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تکنیک و تاکتیک ها برای مبارزه با گروهک های تروریستی آماده شده است.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از    ایرنا، 'امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان' در مراسم تجلیل از خانواده شهدای سولقان، افزود: تمام حرکت های خارج از مرزها رصد و توسط کارشناسان تحلیل می شود.

وی ادامه داد: براساس تهدیدها برای مقابله با آن ها، ظرفیت های مناسب را ایجاد می کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: ملت غیور ایران هیچ نگرانی به خود راه نداده و در آرامش زندگی کنند چرا که نیروهای مسلح ما غافلگیر نخواهند شد.

پوردستان با تاکید براقتدارصنعت دفاعی ایران، گفت: امروز صنعت دفاعی ایران از نظرعلمی پیشرفت های خوبی داردو نیازهای نیروهای مسلح را تامین می کند.

وی با اشاره به دشمنی آمریکا علیه ایران، افزود: تا دیروز با ما دشمن بودند اما اکنون می گویند حاضریم با ایران در زمینه مبارزه با داعش همکاری کنیم.

پوردستان بابیان اینکه نباید به آمریکا خوش بین بود،گفت:درسال های اخیر یکی از مراکز علمی آمریکا، تئوری را صادر کرد که براساس آن ، جهان اسلام به یکی از قدرت های منطقه وجهان تبدیل خواهد شد از این رو استکبار جهانی به دنبال مقابله با این قدرت است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، اظهارداشت: آمریکایی ها وقتی در مقابل ایران راه به جایی نبردند به بهانه 11سپتامبر وارد منطقه شدند تا ایران را تحت فشار قرار دهند.

پوردستان اضافه کرد:آمریکا 200 هزار نیرو ، دهها ناو و صدها هواپیمای پیشرفته تنها برای تسلط بر افغانستان و عراق نیاورده بود بلکه به دنبال نزدیک شدن و لطمه زدن به ایران بود.

وی بابیان اینکه آن ها مستقیما به دنبال حمله به ایران بودند، گفت: اقتدار نیرو های ما در حدی بود که آمریکایی ها را ناکام گذاشت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش از رهبری، ولایت مداری مردم واقتدارنیروهای مسلح به عنوان شاخص های بازدارندگی ایران در مقابل دشمنان نام برد.

پوردستان با بیان اینکه امروز آمریکا به دنبال جنگ های نیابتی با ایران است، گفت:گروهک های تروریستی منطقه تحت حمایت آمریکا برای لطمه زدن به اسلام ایجاد شده است.

وی ایجاد اسلام هراسی و تفرقه افکنی میان مسلمانان را از اهداف اصلی این گروهک های تروریستی اعلام کردوگفت:ائتلافی که بارهبری آمریکا برای مقابله با داعش ایجاد شده است ، اعتباری ندارد.

پوردستان گفت: زمانی که داعش نزدیک مرز ایران بود ، آن ها هیچ کاری نکردند اما زمانی که مرجعیت دینی به میدان آمد، مردم به میدان آمدند و به مقابله با این گروهک تروریستی ایستادگی کردند.

پوردستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس این هفته را یادآور رشادت های رزمندگان اسلام عنوان کرد و گفت: تا زمانی که فرهنگ شهادت در نیروهای مسلح جاری است، آن ها شکست ناپذیر هستند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا