اقتدار ایران نقشه آمریکا برای حمله به کشورمان را ناکام گذاشت

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
 
 پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: آمریکا با به‌وجود آوردن یک حادثه ساختگی به نام 11 سپتامبر، به خاورمیانه وارد شد و قصد داشت مستقیما به ایران حمله کند، اما وقتی اقتدار نظام مقدس ایران را دید، مسیر خود را عوض کرد.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش   به نقل از  خبرنگار دفاع پرس، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در مراسم تجلیل از خانواده شهدا که عصر امروز در گلزار شهدای سولقان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور ازخودگذشتگی ملت سرفراز ایران است که یاد و خاطره شهدا و امام راحل را گرامی می‌داریم.

وی ادامه داد: شهید در فرهنگ دینی ما از جایگاه والایی برخوردار است و این جایگاه به قدری بالاست که بزرگان دینی ما آن را از خداوند طلب می‌کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش عزت و اقتدار ایران را از برکت خون مطهر شهیدان دانست و گفت: شهدا شمع‌های هدایتی هستند که درس گرفته مکتب امام حسین(ع) بودند و با تکیه بر این مکتب وارد عرصه نبرد شدند.

امیر پوردستان تصریح کرد: زمانی که رژیم تا دندان مسلح عراق با 12 لشکر زرهی کشور ایران را مورد حمله قرار داد لشکرهای ما از نظر تعداد و تسلیحات در شرایط خوبی قرار نداشتند؛ اما با توسل به مکتب شهادت و با تکیه بر هدایت‌های داهیانه امام راحل، در همان روزهای اول دشمن را که آمده بود هفت روزه به تهران برسد سر جای خود نشاندند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این مطلب که تا فرهنگ شهادت در نیروهای مسلح ما است هیچ قدرتی در هیچ جایگاهی نمی‌تواند با ما مقابله کند، گفت: دشمنان ما می‌خواهند با نزدیک شدن به ما غفلت ایجاد کرده و از این غفلت به سود خود استفاده کنند؛ در همین زمینه مقام معظم رهبری می فرمایند که نباید به دشمن خوشبین بود.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر یکی از پژوهش‌گاه‌های امریکا یک تئوری مطرح کرده‌اند مبنی بر اینکه "درست است که کشورهای شرقی قدرتی ندارند، اما وحدت بین مسلمانان و اتحاد جهان اسلامی قدرتی بسیار خطرناک است"؛ امریکا وقتی دید که راهبردهای ژئوپولوتیک به نتیجه نمی‌رسد به این نتیجه رسید که باید خودش وارد منطقه شود و با به‌وجود آوردن یک حادثه ساختگی به نام 11 سپتامبر، به خاورمیانه وارد شد؛ آمریکایی‌ها با ده‌ها فروند ناو جنگی و صدها فروند هواپیمای پیشرفته برای تسخیر افغانستان، پاکستان و عراق وارد خاورمیانه نشده بودند، بلکه حمله به ایران در دستور کار آ‌ن‌ها قرار داشت.

وی ادامه داد: امریکا که مستقیما برای حمله به ایران وارد خاورمیانه شده بود وقتی اقتدار نظام مقدس ایران را دید، مسیر خود را عوض کرد؛ چرا که متوجه شد ایران رهبری هوشمند و دشمن‌شناس دارد که به خوبی می‌تواند دشمن را شناسایی کند.

فرمانده نزاجا خاطرنشان کرد: امریکا به درستی فهمید که کشور ایران از دو قدرت بسیار بالا و موثر از قبیل ملت ولایت‌پذیر و پشتیبان ولایت فقیه و نیروهای مسلحی که در اوج اقتدار قرار دارد، برخوردار است.

امیر پوردستان تاکید کرد: امریکا وقتی دید نمی‌تواند در جنگ سخت ایران را شکست دهد از استراتژی نیابتی استفاده کرده و به عناصر و گروهک‌های تکفیری و تروریستی نیابت می‌دهد تا به اهداف خود برسد؛ گروهک جند الشیطان را به نیابت از خود به جنگ با پاکستان می‌فرستد و داعش به نیابت از امریکا دست به وقوع این فجایع می‌زند. امریکا داعش را درست کرد تا به جهان اسلام لطمه بزند و هدف امریکا از ایجاد داعش تخریب چهره اسلام است.

وی ادامه داد: گرایش اسلام در اروپا و امریکا زیاد شده است و بسیاری از زنان امریکایی و اروپایی علی‌رغم میل دولت‌هایشان با حجاب شده‌اند؛ کشور امریکا این را خطری برای خود می‌پندارد، به همین دلیل است که به مقابله با آن می‌پردازد.

فرمانده نزاجا اضافه کرد: هدف دوم امریکا از تشکیل داعش ایجاد شکاف بین شیعه و سنی است تا رژیم صهیونیستی از آن استفاده ببرد و حالا که فهمیده است زمان استفاده از داعش پایان یافته به مقابله با آن می‌پردازد؛ آن‌ها این ائتلاف را درست کرده‌اند که با اسلام مقابله کرده، جای پایی برای خود در منطقه ایجاد و از شکل‌گیری قدرت جهان اسلام و رسیدن مسلمانان به خواسته‌هایشان جلوگیری کنند.

پوردستان نیروهای مسلح ایران را دارای اقتداری خاص دانست و گفت: ما تمامی موارد را در مرزها رصد می‌کنیم که این موارد توسط کارشناسان متخصص و اطلاعاتی کشور تحلیل می‌شوند و متناسب با تهدایدات کشور ظرفیت‌های مقابله را ایجاد می‌کنیم.

امیر پوردستان در پایان سخنان خود با بیان این‌که من قول می‌دهم که نیروهای مسلح ایران غافلگیر نخواهند شد، گفت: به لطف خداوند ما به سلاح و تجهیزات پیشرفته‌ای مسلح هستیم؛ صنعت دفاعی و نخبگان ما از ظرفیت بسیار بالایی برخوردارند و در کوتاه‌ترین زمان به هر آنچه که می‌خواهیم می‌رسیم.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا