بازدید امیر اسماعیلی از مواضع پدافندی سایت فُردو

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
بازدید امیر اسماعیلی از مواضع پدافندی سایت فُردو

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)‌ از مواضع پدافندی سایت فردو بازدید و از میزان آمادگی این سایت اطلاع پیدا کرد.

خبرگزاری فارس: بازدید امیر اسماعیلی از مواضع پدافندی سایت فُردو

پایگاه مردمی ارتش به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، سومین محفل انس با قرآن کریم قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ‌با حضور امیر فرزاد اسماعیلی و حجت الاسلام محمدعلی انصاری در گروه پدافند هوایی حضرت معصومه(س) برگزار شد.

حجت الاسلام انصاری در ابتدای این مراسم گفت: خدا را شاکریم که در روز های بهار قرآن و ایام ضیافت الهی که از ارزشمندترین روزهای سال است توفیق داریم که در محضر قرآن هستیم و به آیات دلنشین این کتاب هدایت گوش جان می دهیم.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) ‌اظهار داشت: اگر همه فکر و اندیشه‌ها قرآنی باشد آن وقت می‌توانیم افتخار کنیم که ما به درستی علاقه‌مند به قرآن هستیم.

وی تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن راه نجات بشر و راه سود بردن انسان را ایمان و عمل صالح معرفی کرده است و در این بازار تجارت دنیای فانی همه زیانکارند مگر کسانی که ایمان داشته و عمل صالح انجام می دهند.

همچنین در ادامه این مراسم امیر اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص)‌ که پس از بازدید از مواضع پدافندی سایت فردو و اطلاع از میزان آمادگی این سایت در محفل انس با قرآن شرکت کرده بود، گفت: بحمدالله امروز قرارگاه پدافند هوایی به لحاظ توانایی رزمی در آمادگی کامل به سر می‌برد و با همت و تلاش سامانه عقیدتی سیاسی آمادگی معنوی و روحی کارکنان نیز در سطح مطلوبی قرار دارد.

در این محفل نورانی انس با قران کریم قاری ممتاز کشوری آقای علی صادقپور و قاری نوجوان آقای سید هادی حسینی به تلاوت آیات روح بخش کلام وحی پرداختند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا