ائتلاف نیروهای فرامنطقه‌ای علیه داعش حرکتی بی‌بنیان است/در برابر هرگونه تهدید با صلابت عمل می‌کنیم

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 
پایگاه مردمی ارتش ::معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح گفت: امروز نه‌تنها در ایران از مجموعه‌ای امن برخورداریم، بلکه در نقاط مختلف منطقه نیز کشورمان پرچمدار مبارزه با تروریسم است.

سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس با اشاره به حضور نیروهای فرامنطقه‌ای در اطراف کشورمان، گفت: نیروهای فرامنطقه‌ای در معادلات و محاسبات خود به این نتیجه نرسیدند که می‌توانند برای ما تهدیدی ایجاد کنند؛ اما اگر بخواهند تهدیدی ایجاد کنند همان‌گونه که با صلابت و پیروزمندی در دفاع مقدس عمل کردیم، در برابر آنها نیز همین گونه عمل می‌کنیم.

وی با بیان اینکه جدیت مبارزه ما با تروریسم همانند عملکرد آمریکا و هم‌پیمانانش نیست، بیان داشت: مقابله آمریکا و هم‌پیمانانش در مبارزه با تروریسم، عملکردی شعاری است؛ در صورتی که مبارزه جمهوری اسلامی ایران با تروریسم، مبارزه‌ای جدی و عمل‌گرایانه است؛ این مبارزه به نحوی است که هم‌اکنون توانسته نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

سرلشکر ایزدی در خصوص ائتلاف نیروهای مدعی مبارزه با تروریسم و داعش نیز عنوان کرد: ائتلاف نیروهای فرامنطقه‌ای در مبارزه با داعش حرکتی بی بنیان است؛ زیرا کشورهایی که در این ائتلاف حضور یافتند، خود از کشورهای حامی و پشتیبانی‌کننده داعش و نیروهای تروریستی هستند؛ بنابر این حرکت این کشورها تناقضی آشکار بین ظاهر و باطن آن‌ها است.

وی با بیان این مطلب که حرکت نیروهای ائتلافی همانند «کف روی آب» است؛ یادآور شد: نقش اصلی در مبارزه با تروریست‌ها را نظام جمهوری اسلامی و پیام ناب انقلاب اسلامی برعهده دارد؛ به همین خاطر اقدام آنها همانند «کف روی آب» ماندگار نخواهد بود.

معاون امور راهبردی و اشراف ستاد کل نیروهای مسلح به موضوع دفاع مقدس نیز اشاره و بیان کرد: دفاع مقدس دروازه‌ای به سوی پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران بود؛ ما در آن دوران توانستیم در خود قابلیت‌هایی را برای پیشبرد اهداف انقلاب ایجاد کنیم.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا