دعوت از هنرمندان برای پرداختن به ناگفته‌های نداجا/ شکست راهبرد نظامی دشمن علیه ایران

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش ::فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناگفته‌های بسیاری در نیروی دریایی ارتش وجود دارد که از هنرمندان دعوت می‌کنیم به این حرف‌های ناگفته بپردازند که از جمله آن‌ها عملیات مروارید است.

به گزارش  پایگاه مردمی ارتش به نقل از خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین رونمایی از کتاب تکاوران نیروی دریایی در خرمشهر، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست"، اظهار داشت: برگزاری چنین مراسمی زنده نگه داشتن یاد شهداست که این امر موجب اقتدار است؛ زیرا ما اذعان داریم آرامش، امنیت و زندگی امروز ما مدیون آن‌هاست؛ آن‌ها هستی خود را فدا کردند و عزت و سربلندی را برای ما به ارمغان آوردند.

امیر سیاری ضمن تشکر از راوی کتاب، ناخدا صمدی و سید قاسم یاحسینی نویسنده آن گفت: نویسنده کتاب به مدت زمان طولانی که برای چاپ کتاب صرف شد اشاره کرد که باید این مشکل رفع شود.

فرمانده نداجا در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات نیروی دریایی در جنگ تحمیلی و اثرات آن در کشور اشاره و تصریح کرد: فرمانده معظم کل قوا در بیانات خود می‌فرمایند "نیروی دریایی می‌تواند در سیاست‌های کلی کشور اثرگذار باشد"؛ در این جمله معنا و مفهوم بسیاری نهفته است؛ زیرا نیروی دریایی یک نیروی نظامی بوده که در نظر اول می‌تواند ارتباطی با سیاست‌های کلی کشور نداشته باشد؛ که اینطور نیست.

وی ادامه داد: باید دید که مقام معظم رهبری بر چه مبنایی به این جمله اشاره کردند و در سیاست نظامی می‌توان به شکست راهبرد نظامی دشمن اشاره کرد، زیرا عراق در پی تسخیر یک روزه خرمشهر سه روزه خوزستان و 7 روزه تهران بود که موفق نشد. ما افتخار داریم در سیاست‌های نظامی‌گری تاثیر گذاشته‌ایم؛ زیرا با تحمیل شکست به راهبرد نظامی دشمن و تغییر فکر او، برای نظام خود راهبرد مقاومت تعریف می‌کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش بیان کرد: ناگفته‌های بسیاری در نیروی دریایی ارتش وجود دارد که از هنرمندان دعوت می‌کنیم به این حرف‌های ناگفته بپردازند که از جمله آن‌ها عملیات مروارید است.

انتهای پیام/


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا