رییس عقیدتی سیاسی ارتش: ملت ایران سربلند از پیروزی هاست

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

 پایگاه مردمی ارتش ::رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ملت ایران امروز سربلند از پیروزی هاست و به خود می بالد که نظام اسلامی در پیروزی ملت های منطقه علیه ظلم استکبار، سرنوشت ساز است.

به گزارش پایگاه مردمی ارتشبه نقل از  ایرنا، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم روز دوشنبه در آیین رژه نیروهای مسلح در سیرجان افزود: قدرت های استکباری هشت سال با تمامی سلاح های پیشرفته علیه ما تاختند اما غافل بودند که قدرت ایمان ملت و بسیج همگانی علیه دشمن تمامی سلاح ها را نابود می کند.

وی بیان کرد: این پیروزی ها در دوران دفاع مقدس و پس از آن اقتدار ما را به دنیا ثابت کرد.

وی پیشرفت و آمادگی نیروهای مسلح در همه زمینه ها را موجب ترس استکبار جهانی دانست و گفت: توطئه ها و تحریم ها علیه ملت ایران موجب شد تا کشور به پیشرفت و خودکفایی برسد.

فرمانده پایگاه آموزش شهدای دریایی سیرجان نیز در این آیین گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و دلاورمردی جوانان و ملت غیور ایران در هشت سال جنگ تحمیلی است.

ناخدا یکم ستاد مجید توسلی اظهار کرد: دشمنان با وجود داشتن قدرت تسلیحاتی نتوانستند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را تصرف کنند.

وی افزود: رژیم بعثی که با حمایت استکبار جهانی و ابرقدرت های شرق و غرب به خاک ما تجاوز کرد می خواست نظام نوپای اسلامی را نابود کند و با تصرف خاک ایران به مقاصد شوم آمریکا جامه عمل بپوشاند اما خود طعمه و نابود شد.

رژه با شکوه نیروهای مسلح مستقر در سیرجان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد.

نیروهای مسلح شامل دریادلان پایگاه دریایی سیرجان، آمادگاه جنوب، نیروهای انتظامی، بسیج و تیپ دوم صاحب الزمان (عج) از مقابل جایگاه رژه رفتند و رژه موتوری با نمایش تجهیزات و ادوات نظامی نیز انجام شد.ک/2


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا